بازدید 4851

معروف: کار سختی در جام جهانی ژاپن داریم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین گفت: هدف ما کسب سهمیه المپیک است اما کار سختی در ژاپن داریم.
کد خبر: ۵۱۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 26 July 2015
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین گفت: هدف ما کسب سهمیه المپیک است اما کار سختی در ژاپن داریم.

به گزارش ایسنا، سعید معروف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 15 روز استراحت خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و نیاز بود تا بعد از بازی‌های لیگ جهانی قدری به خودمان برسیم. تصمیم خیلی خوبی بود که کادر فنی و فدراسیون گرفتند تا بازیکنان استراحت کنند. بعد از برگشتن به تمرین کار قدری سخت است. در این دو سه روز باید بیشتر کار بدنی انجام دهیم. امیدوارم بعد از یک هفته شادابی همیشگی خود را به دست آوریم و در کارهای 6 به 6 هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

وی درباره مسیر صعود به المپیک گفت: جام جهانی تورنمنت سختی است. 11 بازی پشت سر هم برای همه تیم‌ها دشوار است. البته همه مدعیان شرایط یکسانی دارند. امیدوارم که بازی‌های تدارکاتی در لهستان و روسیه بتواند به ما کمک کند و ما را در شرایط بازی قرار دهد. مشکلی که همیشه تیم ایران دارد این است که در بازی‌های اول در تورنمنت‌ها خوب کار نمی‌کند. امیدوارم در جام جهانی به این مشکل برنخوریم. روزهای اول بسیار تعیین کننده است و باید سعی کنیم با برد کار را شروع کنیم. جام جهانی فرمول بسیار ویژه‌ای دارد و آمادگی از نظر بدنی بسیار مهم است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: من فکر می‌کنم بازی‌های جام جهانی مرحله اول کارمان برای کسب سهمیه المپیک است. ما هنوز یک مرحله انتخابی دیگر داریم. هدف این است که سهمیه بگیریم اما حرف از سهمیه زدن در جام جهانی سخت است. تیم‌های دیگر هستند که با 200 درصد توان خود حاضر می‌شوند. باید ما هم بیشتر تمرکز کنیم تا در نهایت در انتخابی دوم در ژاپن بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. کل هدف ما این است که امسال ناکامی دوره قبل والیبال در صعود به المپیک را جبران کنیم و برای اولین بار به جام جهانی برویم.

معروف در پاسخ به پرسشی درباره انتظار از مسئولان گفت: دیگر صحبت کردن در این خصوص معنی و مفهومی ندارد. نمی‌دانم منظور از این سوال چیست اما تمرکز تیم ملی والیبال و مجموع فدراسیون روی بازی‌های المپیک است. راجع به حواشی قبلا صحبت کردیم، الان باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

معروف در پایان درباره ادامه همکاری خود با تیم‌های باشگاهی گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست اما 99 درصد در ایران می‌مانم.

وی همچنین با تکذیب اخبار مربوط به مشورت با عبادی پور گفت: من رای کسی را نزدم. از من نظر خواستند و شرایط را گفتم. اگر بخواهم درباره حضور بازیکنی در باشگاه خارجی کاری انجام دهم برای همه بازیکنان انجام می‌دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی