بازدید 2631

12 نهاد حقوق بشري بين المللي حکومت بحرين را به دامه نقض حقوق بشر متهم کردند

مرکز حقوق بشر بحرین نوع برخورد با زندانیان در زندان جو و محروم کردن آنها از دسترسی به خدمات پزشکی مناسب و ابتلا زندانیان به بیماری های خطرناک را محکوم کرده است.
کد خبر: ۵۱۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۶ 22 July 2015
دوازده نهاد حقوق بشری بین المللی اعلام کردند حکومت بحرین به حبس مخالفان مسالمت جو در این کشور ادامه می دهد.

به گزارش العالم، دوازده نهاد حقوق بشری غیردولتی بین المللی اعلام کردند حکومت بحرین به حبس مخالفان مسالمت جو در این کشور ادامه می دهد و هیچ یک از مسئولان بلند پایه این کشور به علت نقض حقوق بشر و یا شکنجه تحت پیگرد قرار نگرفته است.

این سازمان ها در نامه ای که درخصوص حقوق بشر در بحرین به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ارسال شده است اعلام کرده اند میانگین محکومیت متهمان در دادگاههای بحرین درخصوص اتهامات تروریستی که منجر به صدور احکام دراز مدت می شود به شدت افزایش یافته است. این درحالیست مسئله استفاده مکرر نیروهای امنیتی از زور و شیوه های مرگ آور حل نشده است و این مسئله بیانگر ضعف دستگاه قضائی بحرین است.

در همین چارچوب گزارشهایی از اعتصاب غذای زندانیان در زندان جو از جمعه گذشته تاکنون در اعتراض به سرکوب و بدرفتاری نیروهای امنیتی با زندانیان منتشر شده است. مأموران و افسران بحرین در زندان های بحرین زندانیان را به علت اجرای شعائر مذهبی تحت سرکوب قرار می دهند.

مرکز حقوق بشر بحرین نوع برخورد با زندانیان در زندان جو و محروم کردن آنها از دسترسی به خدمات پزشکی مناسب و ابتلا زندانیان به بیماری های خطرناک را محکوم کرده است.

از سوی دیگر محمد المنسی عضو شورای منحله اسلامی علما گفته است افراد ناشناس در دومین روز عید فطر مسجد جامع عالی کبیر را هدف حمله قرار داده اند و با شکستن درهای آن وارد مسجد شده اند و به تخریب محتویات آن پرداخته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی