بازدید 3335

اولویت‌های دفاعی در برنامه‌ششم‌توسعه

کد خبر: ۵۱۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 21 July 2015
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توسعه تحقیق و پژوهش در زمینه نیازهای دفاعی باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم دانشمندان داخلی را به سمت نیازهای واقعی ساماندهی کنیم.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،درباره الزامات دفاعی در برنامه ششم توسعه گفت: توان نیروهای دفاعی ما باید متناسب با تهدیدات باشد که نیازمند تقویت آموزش و تجهیزات است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: نیازمند تامین هواپیماهایی مناسب و روزآمد برای نیروهای مسلح با اولویت داخلی یعنی اقتصاد مقاومتی دفاعی هستیم.

به گفته نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توسعه تحقیق و پژوهش در زمینه نیازهای دفاعی باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم دانشمندان داخلی را به سمت نیازهای واقعی ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین باید درمورد آمایش سرزمینی نیازمند این باشیم که درنیروهای مسلح تمهیداتی برای جابجایی هایشان فراهم کنیم.

حقیقت پوردر اولویت قرار گرفتن معاش نیروهای مسلح را یکی دیگر از مواردی دانست که باید در برنامه ششم توسعه لحاظ شود تا نیروهای مسلح دغدغه ای نداشته باشند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس توسعه دیپلماسی دفاعی  با کشورهای دوست را یکی دیگر از محورها عنوان کرد و گفت: همچنین توسعه فراگیر آموزش ها در سطوح مختلف لازم و ضروری است  و باید تقویت بنیه تمام نیروهای مسلح با حمایت از دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی در نظر گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی