بازدید 3855

آماده باش جنگنده های ترکيه در مرز سوريه

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز از عدم تحرک تروریستهای داعش در جرابلس خبر داده و اعلام کرد که نیروهای داعش در حال کندن خندق در برخی نقاط مرزی در شمال سوریه هستند.
کد خبر: ۵۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 30 June 2015
ارتش ترکیه واحدهای نظامی و جنگنده های خود را در مرز سوریه به حالت آماده باش کامل درآورد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، به دنبال درخواست دولت ترکیه از ستاد فرماندهی ارتش در خصوص اتخاذ تدابیر امنیتی در مناطقی که مورد تهدید تروریستهای داعش باشد، درپایگاه دوم نظامی ترکیه در استان دیاربکر اعلام وضعیت قرمز شد و تمام واحدهای نظامی وارد آماده باش کامل برای انجام عملیات شدند.

جنگنده های مستقر در این پایگاه و همینطور جنگنده های مستقر در پایگاه های هوایی استان های مالاتیا و باتمان و همچنین پایگاه نظامی اینجیرلیک در استان آدانا طبق دستور فرماندهی ارتش با تجهیزات کامل به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده از ًاستان غازی آنتپ ً نیز واحدهای زرهی مستقر در این استان در طول خط مرزی این کشور با سوریه بطور مداوم در حال گشت بوده و برخی از زرهپوش ها نیز در مکان های مشخص موضع گرفته اند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز از عدم تحرک تروریستهای داعش در جرابلس خبر داده و اعلام کرد که نیروهای داعش در حال کندن خندق در برخی نقاط مرزی در شمال سوریه هستند.

گفتنی است بعد از ظهر امروز شورای امنیت ملی ترکیه به ریاست رجب طیب اردوغان و با حضور مقامات عالی رتبه سیاسی و نظامی در کاخ ریاست جمهوری این کشور برای گفتگو در باره تحولات شمال سوریه تشکیل جلسه داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار