بازدید 8118
۹

شوهرم به خاطر پارک بردن دختر خردسال مان مرا کتک زد

کد خبر: ۵۱۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 27 June 2015
زن جوان وقتي با مادرش به پارك رفت نمي‌دانست كه زندگي مشترك با شوهرش از هم مي‌پاشد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم بر سر اينكه من فرزندم را به همراه مادرم به پارك بردم چنان جنجالي به راه انداخت كه تصميم گرفتم از او جدا شوم.

زن جوان ادامه داد:من چند شب پيش وقتي به خانه مادرم رفتم با هم تصميم گرفتيم دختر سه ساله‌ام را به يك مجتمع تفريحي ببريم. وقتي او را به اين مجتمع برديم ديگر با شوهرم تماس نگرفتم و با خودم گفتم هرزمان كه خودش تماس گرفت به او مي‌گويم كه كجا هستيم تا به دنبالم بيايد. اما وقتي شوهرم متوجه شد كه ما به پارك رفته‌ايم داد و فرياد به راه انداخت و وقتي مرا ديد شروع كرد به كتك زدن.

وي افزود: آنقدر از اين رفتارش تعجب كردم كه باورم نمي‌شد اين مرد شوهرم باشد، او همان شب مرا از خانه بيرون كرد و گفت كه به خانه مادرت برو و از اين به بعد با او زندگي كن و هركجا كه مي‌خواهي برو. من هم وسايلم را جمع كردم و به خانه مادرم رفتم. از آن شب تا الان شوهرم حتي يك تماس هم با من نگرفته و من هم تصميم گرفتم از اين مرد براي هميشه جدا شوم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهر وي را به دادگاه احضار كرد تا صحبت‌هاي او را هم بشنود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
آخه این ارزش خبری داشت !؟
تابناک بیشتر از اینها ازت انتظار میره ؟
باید اجازه میگرفتی .
خانم عزیز! شما که میگی هر وقت تماس گرفت بهش میگم، باید بدونی این از حقوق مرد هست که خبر داشته باشه کجایی و اگه نخواست اجازه نده که بری! شما که به این چیزها اهمیت نمیدی موقع جدا شدن هم از مهریه و این حرفها که حق خودته به همین راحتی میگذری؟
خب صبر میکردین صحبتهای اونو هم مینوشتی.......
آقای قاضی تا این مردک کم عقل دست به قتل نزده طلاق را صادرکنید...البته این خانم باید موقع رفتن به پارک به شوهرش اطلاع می داده ولی این کارش مستحق دست درازی اون آقا نبوده و امیدوارم هر مردی دست روی زنش دراز می کند دستش قطع شود...
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
مرده دنبال بهونه بوده
بانوی عزیز شوهر تو فقط دنبال بهانه بوده لذا به به قاضی پیشنهاد میکنم توصیه آقا مرتضی را در مورد شما اجرا کند
مرده مجنون بوده
زودتر خودتو بچتو نجات بده تا نکشته شماهارو
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی