بازدید 38313
تجمع اعتراض‌آمیز انصار حزب‌الله مقابل وزارت ورزش؛

اخبار ضد و نقیض درباره اعلام قطعی ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه

تجمع‌کنندگان امروز اعلام کردند، در صورتی که مسئولان به وعده‌هایشان عمل کنند، تجمع روز جمعه در بازی ایران مقابل آمریکا در لیگ جهانی والیبال مقابل ورزشگاه آزادی به تعویق خواهد افتاد. در غیر این‌ صورت، این تجمع با شدت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۵۰۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 17 June 2015
سومین میزبانی ایران در لیگ جهانی با بزرگترین چالش ورزش ایران در سال‌های اخیر همراه شده است. در حالی که فدراسیون جهانی والیبال بعد از تجربه دو دوره میزبانی به ایران تذکر جدی داده بود که در صورت ممانعت از حضور بانوان در ورزشگاه از میزبانی محروم خواهند شد، تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا بار دیگر اجازه حضور زنان در ورزشگاه صادر شود و هرچند در یک ماه اخیر، خبر صدور چنین مجوزی هم رسانه‌ای شد، در آستانه نخستین دیدار خانگی ایران در لیگ جهانی 2015 گویا قرار است، همه چیز به خانه اول خود برگردد و حضور زنان در ورزشگاه‌ها کاملا منتفی شود.

به گزارش «تابناک»، جمعیت انصار حزب‌الله ظهر امروز جلوی ‌وزارت ورزش و جوانان تجمع اعتراضی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برگزار کرد. روز گذشته و در جریان تشییع پیکر پاک شهدای غواص در میدان بهارستان بنرهایی به چشم می‌خورد که از امت حزب‌الله برای «تجمع انزجار آمیز از حضور غیرشرعی بانوان در مسابقات مردان» دعوت کرده بود.

مجوز حضور بانوان در ورزشگاه کلا لغو شده؟

تجمع‌کنندگان امروز در خیابان سئول و مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان گرد هم آمدند تا این وزارت را امر به معروف و نهی از منکر کنند. معترضان با اقامه نماز ظهر و عصر در پایان در بیانیه‌ای، خواستار عزل ملاوردی، معاون امور بانوان ریاست جمهوری شدند و در پایان اعلام کردند در صورتی که مسئولان به وعده‌هایشان عمل کنند، تجمع روز جمعه در بازی ایران مقابل آمریکا در لیگ جهانی والیبال مقابل ورزشگاه آزادی به تعویق خواهد افتاد، در غیر این‌صورت این تجمع با شدت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

مجوز حضور بانوان در ورزشگاه کلا لغو شده؟

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21:00 روز جمعه 29 خرداد ماه، اولین دیدار خانگی خود در دور برگشت لیگ جهانی والیبال را برگزار خواهد کرد و این گونه که به نظر می‌رسد، در این بازی هم قرار نیست زنان در ورزشگاه حضور یابند. این در حالی است که با توجه به اتفاق رخ داده در دو دوره لیگ جهانی، ناظر فدراسیون جهانی با دقت بالایی بازی‌های خانگی ایران را بررسی می‌کند. فدراسیون جهانی والیبال بعد از پایان لیگ جهانی سال گذشته و در اجلاس جهانی این فدراسیون در ایتالیا به فدراسیون کشورمان تذکر جدی داده بود که در صورت ممانعت از حضور بانوان در ورزشگاه، ممکن است از میزبانی رقابت‌های لیگ جهانی محروم شود و محمدرضا داورزنی هم چند روز پیش این موضوع را تأیید کرد. با این حال و به رغم تلاش‌های یک سال اخیر برای کسب مجوز حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، گویا قرار نیست این اتفاق رخ بدهد. خبرگزاری ایسنا هم صبح امروز و به نقل از منابع آگاه در فدراسیون والیبال اعلام کرده بود، حضور بانوان در بازی‌های ایران امریکا کلا منتفی شده است.

پیش از این گفته شده بود، فدراسیون والیبال تدبیری برای ورود تعداد مشخصی از تماشاگران خانم با کارت شناسایی مخصوص اندیشیده است، اما این موضوع با واکنش تندی از سوی برخی جریانات همراه شده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸۸۳
انتشار یافته: ۲۱
همینا اومدن اونوقت؟؟؟؟؟
همه امت حزب الله!! مخالف همین 20-30 نفرند؟
این آقایون کلا با حضور زن خارج از خانه مخالفا مگر اینکه خانمها در یک محیط 100% زنانه باشند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
یعنی شما ترجیح نمیدی که دختر و یا همسرت در محیطی 100% زنانه باشه تا محیطی مختلط؟؟؟
این جمعیت چرا در مقابل مفاسد اقتصادی امر به معروف و نهی از منکر نمی کنه ؟ اینقدراولویت جامعه عوض شده ...!!!
تجمع با شكوهى!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا دولت اجازه می دهد تعداد انگشت شماری برای منافع کشور تصمیم گیری کنند.
عجب تجمع عظیمی !!!!!!!!!! متاسفم که عده ای انگشت شمار واسه این مملکت تصمیم می گیرن
نمیدانم که حضور تعدادی ازخانمهای محترمه که همگی خواهران ماهستند موجب فساد درجامعه میشود یا بلای خانمانسوزی که احمدی نژاد برسر این ملت مظلوم وفهمیده آورد
درست است که تجمع کنندگان کم بودند ولی کثرت همواره دلیل برحقانیت ودرستی نیست ، چون منطق قرآن دربسیاری ازآیات این است که «اکثرهم لا یشعرون»«اکثرهم لا یفقهون»«اکثرهم لایشکرون»..... قوم لوط هم اکثریت طرفدار هم جنس بازی بودندپس باید بگوییم حق با آنها بود
زمانی در دولت احمدی نياد مطرح شد این موضوع چنان سروصدایی در کشور طوفان به پاکرد که نگو نپرس اما حالا.............!!!!
بسمه تعالي
آفرين بر غيرت اين مردان متعهد مسلمان
در دولت قبل اینا بودن؟آیا
بدين ترتيب مي بايست زنان در اداره ها نيز كار نكنند و حضور نداشته باشند؟!
بنظرم با يكسري تدابيري مي توان كاري كرد تا زنان نيز از ديدن بازيها در ورزشگاه لذت ببرند.
نوش جونشون که از میزبانی محروم شن
کوته فکر رو چه به بازی
خخخ
پشت این جریان منطقی حاکم نیست
یعنی تاسف باره
وقتی میزبانی رو گرفتند ببینیم باز ب حرف این چندنفر گوش میدن یا ن
مجازات این گروه فقط و فقط اعدام در ملا عام است.
تابناک این نظر را پخش کن ممنون
واقعا ابراز تاسف داره
پاسخ این تجمع رو باید خانم ها و آقایونی که موافق حضور بانوان هستند در یک تجمع اعتراض آمیز بدهند.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی