بازدید 2133

لاپورتا کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شد

کد خبر: ۵۰۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 17 June 2015
رئیس پیشین باشگاه بارسلونا از آمادگی خود برای رقابت با رئیس فعلی باشگاه برای مدیریت آبی‌واناری‌های کاتالونیا خبر داد.

به گزارش تسنیم، خوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا که در دوره مدیریت او(2003 تا 2010)، کاتالان‌ها موفق به کسب اولین سه‌گانه قهرمانی خود در سال 2009 شدند، گفت آماده است برای دومین‌بار شانس خود را در انتخابات ریاست باشگاه امتحان کند.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود و خوان لاپورتای 52 ساله قصد دارد با خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس فعلی باشگاه که با مدیریت او آبی‌واناری‌ها فصل گذشته سه‌گانه قهرمانی را بردند، به رقابت بپردازد.

لاپورتا در یک پیام ویدئویی برای اعلام کاندیداتوری خود گفت: همان‌طور که می‌دانید، من قصد دارم در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نامزد شوم. من می‌خواهم بارسلونا را به باشگاهی برای همه مردم تبدیل کنم. باید بگویم که بیشتر از هر زمان دیگری برای تصدی پست ریاست باشگاه بارسلونا آماده‌ام.

لاپورتا ادامه داد: من الان با تجربه‌تر از گذشته هستم. همان طور که خودتان هم می‌دانید من هم یک سری عیب‌هایی دارم اما برای کارم از یک سری اصول پیروی می‌کنم. به نظر من بارسلونا چیزی فراتر از یک باشگاه است. شیوه کاری من بر اساس مدلی است که یوهان کرایف، آکادمی لاماسیا، کاتالونیا و یونیسف وجوه مختلف آن هستند. من با تمام توانم از این مدل مدیریت دفاع می‌کنم. سالیان سال من با این شیوه مدیریت از حمایت گروه زیادی از هواداران بارسلونا برخوردار بوده‌ام و به این خاطر با تمام وجودم از شما تشکر می‌کنم. این یکی از دلایلی است که من دوباره می‌خواهم رئیس بارسلونا شوم و اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت شما نیاز دارم.

لاپورتا برای انتخابات باشگاه بارسلونا که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد، پس از بارتومئو، تونی فریکسا، آگوستی بندیتو، جوردی ماخو و جوردی فاره، ششمین کسی است که اعلام کاندیداتوری می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی