بازدید 7662
۲

وضعیت کرایه‌تاکسی‌ها پس‌از تک‌نرخی شدن بنزین

مدیریت شهری اعلام کرده هیچگونه افزایش نرخ کرایه در دستور کار ندارد.
کد خبر: ۵۰۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 29 May 2015
با تک نرخی شدن نرخ بنزین، کرایه‌ تاکسی ها دچار نوسان شده و رانندگان تاکسی کرایه ها را بر اساس سلیقه خود می‌گیرند، این درحالی است که مدیریت شهری اعلام کرده هیچگونه افزایش نرخ کرایه در دستور کار ندارد.

به گزارش مهر، برخی رانندگان تاکسی همزمان با اجرای تک نرخی شدن نرخ بنزین، دست به افزایش کرایه‌ها زدند. بطوریکه مسیرهای ۱۰۰۰ تومانی به ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان نرخ کرایه افزایش یافته است.

این در حالی است که طی روزهای گذشته اعضای شورای شهر تهران، فرمانداری و استانداری تهران اعلام کرده اند که هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه‌های تاکسی نخواهند داشت.

در این زمینه اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تک نرخی شدن بنزین باید تجزیه و تحلیل و مشخص شود چقدر بر هزینه‌های رانندگان تاکسی افزوده خواهد شد، گفت: افزایش ۳۰۰ تومانی تاثیر چندانی بر هزینه‌ها نخواهد گذاشت. همچنین افزایش سالیانه کرایه‌ تاکسی ها قابل قبول بوده و ما چنین مواردی را پیش‌بینی کرده بودیم.

وی اضافه کرد: نرخ افزایش کرایه تاکسی‌ ها ۲۰ درصد بود، در حالی که نرخ تورم سالیانه ۱۴ درصد و ما بیش از متوسط نرخ تورم، کرایه‌ها را افزایش داده ایم، زیرا چنین شاخص‌هایی را پیش‌بینی کرده بودیم.

شاکری با تاکید بر اینکه در لایحه نرخ کرایه تاکسی‌ ها، بندی بود که در آن اعلام شده بود در صورت نیاز به تغییر نرخ کرایه‌ها، امکان ارائه دوباره لایحه‌ وجود دارد، گفت: اگر معاونت حمل و نقل لازم ببیند که کرایه‌ها نیاز به افزایش دارد، دلایل خود را به شورا می آورد و نمایندگان آن را بررسی می‌کنند اما افزایش کرایه‌ها در دستور کار ما نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۲
کرایه اتوبوس و تاکسی در شهرکرد دوبرابر شده از 250 شده 500 اتوبوس ها چراااااااا؟
آخه مگه میشه بنزین تقریبا 43% گران شود و به تاکسی دار و آژانسی بگیم تو کرایه ات رو گرون نکنم!!!
مگر خودروهاشون با هوا راه میرند؟!!!!!
تازه گرنی لاستیک و قطعات(حداقل باندازه تاثیر کرایه حمل قطعات) نیز قطعی خواهد بود...
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی