بازدید 2014

مذاکره‌کنندگان روزنه‌ سوءاستفاده غرب را ببندند

کد خبر: ۵۰۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 23 May 2015
معاون نظارت مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده کشورمان باید بسیار دقت کرده و با هوشیاری روزنه‌های تفسیر به رأی را ببندد، گفت: مذاکره‌کنندگان اجازه ندهد با الفاظ و لغات مبهم زمینه‌ای فراهم شود که غربی‌ها از آن سوء استفاده کنند.

به گزارش فارس: حسین مظفر نماینده مردم تهران و معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در واکنش به تلاش غربی‌ها برای گنجاندن بازرسی از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای، با تأکید بر اینکه بازرسی‌ها باید در چهارچوب منافع ملی و مصالح ملی تعریف شود، گفت: هیچ کشوری در قالب قرارداد با سایر کشورها منافع ملی خود را قربانی نمی‌کند.

وی اضافه کرد: مسئله ما با 1+5 فقط هسته‌ای است و فناوری‌های علمی و نظامی ارتباطی با آنها ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه غربی‌ها حق دخالت در امور داخلی کشورمان را ندارند، خاطرنشان کرد: آنها حق بازرسی‌های نظامی را ندارند زیرا امور نظامی مربوط به دفاع ملی هر کشوری است که در اختیار خودش بوده و به عنوان عامل بازدارنده از آن بهره می‌برند.
«همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکرات باید در قالب مسائل هسته‌ای دنبال شود. تیم مذاکره‌کننده کشورمان هم باید بسیار دقت کرده و با هوشیاری روزنه‌های تفسیر به رأی را ببندد و اجازه ندهد با الفاظ و لغات مبهم زمینه‌ای فراهم شود که غربی‌ها از آن سوء استفاده کنند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی