بازدید 6458

قطع همکاری شرکت نفت با ۵۸۰ نیروی پیمانی

با انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، ۵۸۰ نفر از نیروهای این شرکت که به صورت پیمانی قرارداد داشتند در نوبت تعدیل قرار گرفتند و با عدم تمدید قراردادهایشان مواجه شده اند.
کد خبر: ۴۹۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 12 May 2015
با انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، ۵۸۰ نفر از نیروهای این شرکت که به صورت پیمانی قرارداد داشتند در نوبت تعدیل قرار گرفتند و با عدم تمدید قراردادهایشان مواجه شده اند.

به گزارش تسنیم، حدود بیست روز قبل بود که با حکم رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران منحل شده و به جای آن مدیریت پشتیبانی، ساخت و تامین کالا در شرکت ملی نفت تشکیل شد.

این انحلال در حالی صورت گرفت که ۱۰۰ درصد سهام شرکت پشتیبانی، ساخت و تهیه کالای نفت تهران در فهرست واگذاری های سال ۹۳ سازمان خصوصی سازی قرار داشت. وزیر نفت حدود ۱۰ روز پس از انحلال این شرکت گفت: از ابتدا قرار بود شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران واگذار شود اما وزارت اقتصاد پذیرفت به جای واگذارکردن آن که عملی نبود، این شرکت به مدیریتی در شرکت ملی نفت ایران تبدیل وسپس این شرکت منحل شود.

زنگنه با بیان اینکه ما با واگذاری این شرکت به شدت مخالفت کرده بودیم، گفت: انحلال این شرکت تصمیم سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد بوده است.

با انحلال شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، علاوه بر نگرانی بخش های خصوصی سازنده تجهیزات نفتی از آینده همکاری وزارت نفت با انها در پروژه های نفتی، ۵۸۰ نفر از نیروهای این شرکت که به صورت پیمانی قرارداد داشتند در نوبت تعدیل قرار گرفتند و با عدم تمدید قراردادهایشان مواجه شده اند. عزت اله اکبری، مدیرعامل سابق شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، اکنون به عنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی، ساخت و تامین کالا در شرکت ملی نفت ایران مشغول به کار است.

شرکت پشتیبانی، ساخت و تهیه کالای نفت تهران به دلیل تأثیرگذاری در تأمین کالا در پروژه های نفتی ایران، از سوی اتحادیه اروپا در فهرست شرکت های تحریم شده قرار داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی