بازدید 3629

سرقت گاوصندوق از مغازه‌هاي بازار تهران

کد خبر: ۴۹۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 10 May 2015
سارقان مسلح كه متهم هستند با دستبرد به مغازه‌هاي بازار تهران سه گاوصندوق و مقداري تجهيزات ايمني به سرقت برده بودند، گرفتار پليس شدند. متهمان روز گذشته صحنه‌ جرم را در محل حادثه بازسازي كردند.

به گزارش جوان، چند روز قبل بود كه پرونده‌هاي مشابه درباره سرقت از چند حجره در بازار تهران در پليس آگاهي تشكيل شد. بررسي‌هاي پليس نشان داد كه سارقان به سه مغازه پوشاك دستبرد زده و گاوصندوق‌هاي مغازه را سرقت كرده‌اند. تحقيقات همچنين نشان داد كه سارقان به چند مغازه فروش تجهيزات ايمني هم دستبرد زده‌اند.

كارآگاهان بعد از تحقيق،‌ اعضاي اين باند را كه از مجرمان سابقه‌دار بودند، شناسايي كردند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اعضاي اين باند مدتي را در پوشش كارگر در بازار كار كرده و مغازه‌هايي را كه گاوصندوق ‌داشتند، شناسايي و در فرصت مناسب آن را سرقت كرده‌اند.

كارآگاهان بعد از تحقيق مخفيگاه متهمان را شناسايي و شامگاه جمعه عمليات براي بازداشت آنها را آغاز كردند. در جريان عمليات كه با تيراندازي همراه بود، سه متهم بازداشت شدند و  يكي از سارقان كه در جريان عمليات مجروح شده بود به بيمارستان منتقل شد.

سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ بدون اشاره به ميزان وجوه سرقتي، با هشدار به سارقاني كه اقدام به از بين بردن امنيت عمومي مي‌كنند، گفت: همه تحركات سارقان سابقه‌دار زير ذره‌بين پليس است و پليس با افزايش طرح‌هاي امنيتي، سعي بر كاهش آمار سرقت در سطح تهران دارد.

وي با اشاره به اينكه پليس در سال ۹۳ به شهروندان قول داد تا با اجراي طرح‌هاي ضربتي، سرقت را در تهران كنترل و تثبيت كند، افزود: تا پايان سال ۹۳ خوشبختانه به قول خودمان عمل كرديم و شاهد كاهش چشمگير سرقت در سطح تهران بزرگ بوديم.

سردار ساجدي‌نيا افزود: از ابتداي سال ۹۴ تاكنون برابر آمار مركز آمار فرماندهي ناجا ۱۳ درصد كاهش در حوزه سرقت داشتيم و سعي‌مان بر اين است كه اين آمار را تا پايان سال حفظ كنيم و گزارش مطلوب‌تري در زمينه كاهش سرقت به مردم تهران ارائه دهيم.

وي ادامه داد: ميزان عمليات‌هاي پليس در برخورد با سارقان، اراذل و اوباش و موادفروشان افزايش داشته و سعي داريم طرح «امنيت محله محور» را با جديت بيشتري دنبال كنيم، چراكه معتقديم مطالبه مردم از پليس ‌در حوزه برخورد با قاچاقچيان، در حوزه برخورد با اراذل و اوباش و همچنين در برخورد با هنجارشكنان و سارقان باندي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح