بازدید 17665

شرکت پست:سیم کارت تحویل داده شد

کد خبر: ۴۹۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 05 May 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل

سایت محترم تابناک با سلام
 در تاریخ 20 بهمن 93 از طریق سایت رایتل ، یک عدد سیم کارت ثبت نام نمودم . متاسفانه سیم کارت برای من ارسال نگردید و با پیگیری مرسوله پستی از طریق سایت پیگیری پست پیشتاز ، مطلع  از تحویل  آن به منطقه 14 پستی شدم . با مراجعه حضوری در اسفند 93 ، مسئول پاسخگو در منطقه 14 میدان ولیعصر گفتند مراجعه لزومی ندارد ، چند روز صبر کنید خودمان برایتان ارسال می کنیم . با نرسیدن  آن در 9 فروردین 94 ، مجددا مراجعه کردم دوباره  گفتند که محموله شما را حتما پیدا می کنیم و برایتان ارسال خواهیم کرد و نیازی به مراجعه شما نیست و اینبار شماره 88900176 را نیز برای پیگیری تلفنی به اینجانب دادند . تماس متعدد و بی شمار با شماره تلفن فوق نیز برای پیگیری ، هر بار جز بوق اشغال و البته اتلاف بیشتر وقت برای من منفعتی نداشته است . در تاریخ 31 فروردین نیز مراجعه و مطابق معمول پاسخ منفی دریافت نمودم .متاسفانه  پست ، نه تنها به وظیفه حود عمل ننموده ، همچنین مراجعه و پیگیری من در چندین نوبت ، بی اثر بوده و بطور قطع  مورد اینجانب مصداق بارز بی مسئولیتی و عدم پاسخگویی پست می باشد . استدعا دارم بطریق مقتضی منعکس گردد .

پاسخ


باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره113/37 مورخ93/02/01مبنی بر شکواییه مخاطب محترم درخصوص عدم تحویل سیم کارت رایتل ، ضمن تشکر از پیگیری های بعمل آمده به استحضار می رساند سیم کارت مذکور تحویل نامبرده گردیده و وی رضایت خود را بابت صرف نظر از شکایت در خصوص موضوع مذکور به منطقه 14 پستی ارائه نموده است.مراتی جهت بهره برداری وانتشار در آن سایت ارسال می شود.

محمد حسن ترابی
مدیرکل روابط عمومی


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی