بازدید 6193

انتقاد سارا پلین از سیاست اوباما در قبال ایران

فرماندار سابق آلاسکا و یکی از رهبران جنبش محافظه کار «تی پارتی» در آمریکا به شدت از سیاست‌های باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در قبال توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد
کد خبر: ۴۹۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰ 04 May 2015
 سارا پیلن فرماندار سابق آلاسکا و یکی از رهبران جنبش محافظه کار «تی پارتی» در آمریکا به شدت از سیاست‌های باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در قبال توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت «هیل» پیلن با نوشتن مطلبی در فیسبوک، نزدیکی اوباما به ایران را به «معاشقه با شیطان» تشبیه کرده و از کنگره تحت تسلط جمهوریخواهان خواست به هر قیمت ممکن جلوی توافق احتمالی با ایران را بگیرد.

وی که نامزد ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه آمریکاست، با یکی دانستن آمریکا و رژیم صهیونیستی، نوشت: «ما باید در نظر داشته باشیم که رهبران ایران حق موجودیت اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسند. ایران خواهان نابودی اسراییل و در واقع خواهان نابودی ماست.»

پیلن در ادامه نوشت: «تنها نهادی که می‌تواند در برابر رئیس جمهوری که با نادیده گرفتن قانون اساسی کشورمان را خطر می‌اندازد و دشمنانی که تلاش دارند با معاهدات بین‌المللی متحدان ما را تضعیف کنند، بایستد، کنگره است و کنگره نباید دست به روی دست بگذارد و اجازه دهد اوباما به معاشقه خود با شیطان ادامه دهد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی