بازدید 2681

سردار‌نقدی:دوران ابرقدرتی غرب رو به افول است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحولات جهانی مبین آن است که دوران ابرقدرتی غرب رو به افول نهاده و نشانه های این افول در حال آشکار شدن است.
کد خبر: ۴۹۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱ 30 April 2015
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحولات جهانی مبین آن است که دوران ابرقدرتی غرب رو به افول نهاده و نشانه های این افول در حال آشکار شدن است.

به گزارش ایرنا،سردار محمدرضا نقدی ،چهارشنبه شب در نشست مجمع عالی بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری در تالار لاله شهرکرد افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در ملاحظات بین المللی دست بالا دارد و دست آمریکایی ها زیر تیغ ملت و انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد:مساله هسته ای ایران برای غرب یک پوشش و بهانه برای فشار به ایران است اگر بمب هسته ای و ساخت موشک مطرح بود که هند و پاکستان اکنون بمبهای هسته ای خود را ساخته اند و کره شمالی نیز موشکهای خود را ساخته و آزمایش نیز کرده، اما برای هیچ کدام از این کشورهای نشست 1 + 5 برگزار نشده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد:پس مساله چیز دیگری است و باید جایگاه اقتدار جمهوری اسلامی را در عواملی غیر از فعالیتهای صلح آمیز هسته ای جست وجو کرد.

سردار نقدی یادآورشد:دستگاه دیپلماسی ایران باید بداند که این اقتدار را چه کسانی برای آنها فراهم کرده اند، این اقتدار را هم اکنون می توان در حرکت رزمنده ای یمنی و فلسطینی که عکس امام و مقام معظم رهبری را به دست گرفته اند، مشاهده کرد.

به گفته وی، دشمن امروز از این قدرت جمهوری اسلامی می ترسد، زیرا تمام حیات و موجودیت ابرقدرتی آنها در معرض خطر قرار گرفته است.

وی گفت: برآوردها و مطالعات استراتژیک دستگاه جاسوسی غرب نشان می دهد، اقتدار آمریکا در سه دهه اخیر سقوط کرده و جمهوری اسلامی ایران قوی تر شده است.

به گفته سردار نقدی، با این تغییر منحنی قدرت، جای ابرقدرتها در حال عوض شدن است و همه دست و پا زدن غرب به خاطر این مساله است.

نقدی یادآور شد: تمام مشکلی که در سالهای اخیر برای ایران ایجاد شد، تحریم بود اما باید دید در این دوران آیا غذا یا لباس مردم تغییر کرد یا خیر؟ که این گونه نیست و با تحریمها چیزی در ایران تغییر نکرده است.

به گفته وی،تنها اثری که تحریم بر ایران داشت مربوط به وادادن برخی افراد بود که می گفتند ایران در 'شعب ابی طالب' است.

رییس بسیج مستضعفین، مادر همه مشکلات کشور را وابستگی به فروش نفت خام دانست و گفت: در زمانی که تحریمها ایجاد شد، فروش نفت ایران به نصف رسید و وابستگی کشور به درآمدهای نفتی کاهش یافت، اما با رفع تحریمها و افزایش فروش نفت، دوباره وابستگی به درآمدهای نفت به حالت سابق برمی گردد.

سردار نقدی گفت: امروز اقتدار ایران روز به روز در حال فزونی است و تفکر انقلاب اسلامی در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است.

وی یادآورشد: این اقتدار ایران ناشی از اسلام ناب محمدی است که آرمان آن مبارزه با استکبار جهانی است و اگر این آرمان از ملت ایران گرفته شود، ایران به یک کشور درجه سوم در جهان مبدل می شود.

به گفته نقدی، تمام دست و پا زدن آمریکاییها برای این است که دل مردم آزادیخواه جهان را که با لگد آمریکاییها را از کشور خود بیرون می اندازند، خالی کنند و کسی شعار 'مرگ بر آمریکا'در کشورهای آزادیخواه سر ندهد.

نقدی گفت: ملت ایران قله های افتخار و اقتدار را پیموده و از گردنه های سخت عبور کرده اما عده ای که نمی توانند از این گردنه ها عبور کنند، می خواهند ملت را نیز از این قله های افتخار پایین بکشند.

وی به فلسفه ایجاد مجمع عالی بسیج نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه مجامع عالی بسیج شناسایی و احصاء ظرفیتهای بومی و رفع مشکلات است و بحث اصلی این مجامع شناخت اولویتها در استانها می باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری نیز گفت:این استان یکی از استانهای پیشگام در تشکیل مجمع عالی بسیج بوده است.

سردار رضا محمد سلیمانی افزود: ایده های بسیاری در این مجمع از سوی کارگروه ها و کمیته های تخصصی در حوزه کشاورزی ، صنعت، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، بهداشت، سلامت و علمی مطرح شده که قابلیت اجرا دارد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع دبیران کارگروه های مختلف، گزارشی از فعالیتهای یکسال اخیر این مجمع را ارائه کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست