بازدید 4332

دبیری: از کریمی انتظار چنین صحبت‌هایی نداشتم

کد خبر: ۴۹۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 29 April 2015
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نمی‌خواهد پاسخی به صحبت‌های علی کریمی بدهد، گفت: من کریمی را دوست دارم و هدفمان این نیست که همدیگر را تخریب کنیم.

شهرام دبیری در گفتگو با مهر، درباره صحبت‌های تند علی کریمی علیه وی با بیان مطالب فوق، اظهار کرد: کارلوس کی‌روش روز گذشته در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره قطع همکاری با مربیان تیم ملی از جمله کریمی، نمازی و صالح توضیحات کامل و قانع کننده ای داد. کی‌روش درباره جدایی کریمی تاکید داشت که با وی مشکلی نداشته و شاید دلیل جدایی کریمی این بوده که او احساس می‌کرده است که به وی احترام کافی گذاشته نمی‌شود.

وی افزود: اصلا انتظار نداشتم کریمی چنین صحبت‌هایی مطرح کند. من قصد ندارم پاسخی به صحبت‌های کریمی بدهم و علیه او موضع بگیرم. مطمئنم که سوء تفاهم شده و کریمی را برای صحبت کردن تحریک کرده‌اند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: هدف ما این نیست که همدیگر را تخریب کنیم. من کریمی را دوست دارم و همیشه و همه جا از او حمایت کرده‌ام ولی یک عده دنبال این هستند که «از آب گل آلود ماهی بگیرند.»

به گزارش مهر، کریمی در مصاحبه‌ای با انتقاد شدید از شهرام دبیری اعلام کرده است «امثال دبیری که نمی‌دانم چطور وارد فوتبال شده‌اند قبل از آوردن اسمی از من اول آن را مزمزه کنند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی