بازدید 13832

تنبیه بدنی، دختر دانش‌آموز را روانه بیمارستان کرد

معلم خاطی تا بررسی کامل حادثه از کار معلق شد.
کد خبر: ۴۹۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 21 April 2015
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان درخصوص موضوع تنبیه بدنی یک دانش آموز دختر پایه پنجم دبستان توسط آموزگارش در روستای قره رود استان همدان گفت: این موضوع درحال بررسی است و معلم خاطی تا بررسی کامل حادثه از کار معلق شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: بر اساس گزارشی که به ما ارائه شد در روستای قره رود استان همدان یک آموزگار دختر دانش آموز پایه پنجم دبستان خود را تنبیه بدنی کرده است.

وی ادامه داد: این موضوع در حال بررسی است اما خانواده دانش آموز از بیان واقعیت واهمه دارند لذا تا روشن شدن موضوع این معلم از کار معلق است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به واقعیت موضوع باید از تمام دانش آموزان کلاس پرس و جو شود و اگر محرز شد که معلم خاطی است وی را به مراجع قانونی خواهیم سپرد.

وی گفت: تیمی از مسولان آموزش و پرورش استان از این دانش آموز در بیمارستان عیادت کرده و حال وی را رضایت بخش اعلام کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۲۸
حتما پيگيري شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
طرف رفته بيمارستان!!!! بعد باس صبر كنن تا جرمش محرز بشه!

اميدوارم اين ديگه سر از كانادا در نياره....
باید وزیر آموزش و پرورش از خجالت این عمل انجام شده در وزارتخانه اش استفا دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
برو بابا اینطوری که هر 2 روز باید یک نفر وزیر بشه.چه حرفا به خدا می زنید
داریم به کجا میریم ؟!!!!
انعکاس این اخبار در شرایط کنونی که معلمان پیگیر حق و حقوق قانونی خود هستند. چه مفهومی دارد. توام تابناااک؟؟؟؟
" برای رسیدن به واقعیت موضوع باید از تمام دانش آموزان کلاس پرس و جو شود و اگر محرز شد که معلم خاطی است وی را به مراجع قانونی خواهیم سپرد.

"

نه این کارو نکنید ، قطعا اون بچه مقصر بوده معلم هیچ گناهی نداره ، بچه هم خودش خود به خود اونطوری شده

اگه این اتفاق توی خیابون می افتاد اون شخص رو بازداشت نمیکردن ؟ پس چرا این معلم وحشی رو فقط از کار معلق کردن ؟ چرا بازداشت نشده ؟
مشکل آموزش وپرورش فقط همینه و بس . نه معلمی توسط دانش آموز به قتل می رسه نه توهینی به معلم و خانواده اش از سوی دانش آموز میشه . تازه اگر هم اتفاق بیوفته طبیعیه و حق دانش آموزه . چرا که کجا و چه کسی از معلم حمایت می کنه . ولی علیه معلم .... این وزارت پره از راهکارهای حمایت از آبرو وحیثیت معلمان!
اينگونه برخورد اگر واقعا اتفاق افتاده باشد قابل قبول نبود ومستوجب مجازات است اما اقاي تابناك درج اين گونه با اهداف خاص صورت گرفته انهم لكه دار كردن وجاهت معمان در هنگامي كه به دنبال اعتصابات قصد احقاق خود هستند
ان شا... به ارتقا درجه یا مدیر می شوند و یا در اداره کل استان مشغول خواهند شد!
آقایون تابناک از اینکه با انتشار اینگونه خبرها و بولد کردن آن جهت تحقیر مقام معلم در ایامی که نزدیک به هفته معلم هستیم ، تشکر می گردد .
آیا پیگیر مرگ معلمی که توسط دانش آموز به قتل رسید بودید ؟
آیا وضعیت اسفناک فرهنگی جامعه و وفقیح شدن بعضی از دانش آموزان را مورد بررسی قرار دادید ؟
آیا فشار های روانی که به واسطه پایین بودن سطح زندگی معلمان عزیز را آزار می دهد ، دقت کرده اید؟
چرا شما هم نمک به زخم می پاشید .
البته تنبیه بدنی موضوع قابل توجه ای است که باید به طور دقیق مورد پیگیری قرار گیرد تا دیگر شاهد اینگونه اخبار نباشیم .
شورشو دراوردن
اگه بچه من بود ميدونستم باهاش چيکار کنم
حیف اسمه معلم ، این شخص یه شکنجه گره نه معلم ، جالبه مدیر کل آموزش پرورش استان همدان گفته برای رسیدن به واقعیت باید از تمام دانش آموزان پرس و جو بشه!!!! خوب اگه این شخص شکنجه گر این طفل معصومو نزده پس کی زده ؟ نکنه خودش خودشو به این روز نشونده ؟!!!!!!!! بنظرم اولین شخصی که باید مجازات بشه همین مدیرکله بعد اون شکنجه گره .
همین الان در مدرسه ما یک دانش اموز رکیک ترین فحش هایی که به ذهنش میرسید رو نثار معلمش کرد.دادا کار خیلی خرابتر ازون چیزیه که ما فکر میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
حتما میخوای بگی معلم ها موجودات مظلومی هستن ؟ نه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
من يك معلمم حتي اگر بدترين رفتارها رو دانش آموزان داشته باشند معلم بايد خوددار باشه! بچه ها بيشتر از هر كسي از معلم خود بايد معرفت و ادب رو ياد بگيرند.اون كه تنبيه ميكنه عشق به معلمي نداره...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
همچین دانش آموزی باید اخراج بشه نه تنبیه
اگر محرز شد که معلم خاطی است وی را به مراجع قانونی خواهیم سپرد .....!!!! یعنی امکان داشته حق با معلم بوده و بخشیده بشه؟!! تنبیه اگه شده باید با معلم برخورد مناسب بشه در عین حال هم مکانیزم لازم برای برخورد بدون تنبیه هم در اختیار معلم قرارداده بشه که دانش آموز هم بدونه باید مراقب رفتار و اعمالش باشه...
آقا اگر دانش آموز، معلم رو تنبیه کنه تکلیف چیه؟
این تنبیه میتونه شامل تحقیر، توهین، آزار اذیت جسمی و روحی و ... باشه.
حقوق معلما كم زياد شده ! تاوانش را بايد دانش آموزان بدهند
در مدرسه ایرانی در استانبول ترکیه هم اتفاق افتاده به دفعات لطفا مسولین محترم رسیدگی نمایند
متاسفانه کل سیستم مشکل دارد مخصوصا در مناطق جنوب شهر متاسفم بچه ها همیشه در حال کتک خوردن از ناظم و معلم سرایدار هستند هیچکس هم اهمیتی نمیده چه آسیب روانی به این بچه ها وارد میشه
اول فرهنگ و آرامش روانی مهمه بعد درس تو ایران برعکسه !!!!!!!!خیلی عقبیم
آموزش و پرورشی که با گدابازی و معلمینی که نه از سر شوق بلکه برای شغل به کلاس درس می روند توسط مسولینی که نه به دلیل کفایت بلکه بخاطر سیاست اداره می شود بهتر از این بناید انتطار داشت .
معلمان مخصوصا دبیرستان روزانه با انواع توهین وبی احترامی از طرف دانش آموزان مواجهند وقار به جایی رسیده که کوچکترین عکس العمل معلم را با تندی وبسیار طلبکارانه پاسخ می دهند وبه معلم میگن تو حق نداری به ما چیزی بگی وهی دفاعی هم از این معلمها نمی شه فقط جرمشان آینه که معلمان وهمه چیز را باید تحمل کنند توهین هایی که اگه در ادارات دیگه بشه زندان وشلاق داره پس معلم چه کار کنه چطور تربیت کنه گاهی وقتها تنبیه لازمه شما تربیت قدیمی ها ببینید حالا را هم ببینید فاین تهرون
درسته ه شاید مواردی باشه اما چنین خبرهایی فقط در جهت بدبین کردن مردم و معلمین هست..بخاطر اینکه چندوقتیست معلمان دارن برای احقاق حقوق ناچیز خودشون تلاش میکنن.....خوشبختانه تا حالا معلمی دانس اموزی را بقتل نرسانده اما همگان دیدبم علاوه بر فحاشی .کتککاری معلم توسط والدین وخود دانش اموز.معلم هم بقتل رسیده
خدا میدونه در مدارس کشور ما چه میگذرد وبازرسین اموزش وپرورش سرشان کجا گرم است.من خودم والدین یک دانش اموز در مدرسه ابتدایی در شمیرانات هستم که به کرات شاهد برخوردهای بسیار زشت وتهدید امیز معلمی که تاب کوچکترین انتقادی را ندارد با والدین دیده ام چه برسد به دانش آموزان.وجالب آنکه در این مدرسه که اگر بخواهید اسمش راعنوان میکنم برخی معلمین با همکاری مدیر ومعاون دانش آموز برای معلمی خاص انتخاب میکنند.حال وای به روستاها.
اينم از اخلاق مداري معلم ها
مدرسه شما اینترنت داره؟ شما گوشی میتونی ببری مدرسه؟ شغلتون معلمه مثلا داری دفاع میکنی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی