بازدید 1802

نماينده پارلمان اروپا: بايد با اسد گفتگو کرد

ما هرگز شاهد چنین وضعی نبوده ایم. جنگ حالت وحشتناکی است، باید رقبای خود را انتخاب کنید و شاید هم مجبور شوید متحدانی برگزینید که نه قابل اعتمادند، نه خوبند و نه فرمانبر. به عنوان مثال آیا استالین - به عنوان جنایتکاری واضح- در زمان جنگ دوم جهانی متحد خوبی بود؟ خیر اما به همراه جبهه شرق موجب فروپاشی آلمان نازی شد. باید واقع گرا بود.
کد خبر: ۴۹۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 19 April 2015
یک نماینده پارلمان اروپا گفت باید با بشار اسد گفتگو کرد.

ژان ماری کاوادا، نماینده پارلمان اروپا از گروه لیبرال در گفتگو با شبکه تلویزیونی TV5 فرانسه درباره اوضاع سوریه و ضرورت گفتگو با بشار اسد گفت: سیاست برپایه واقع گرایی است و به عنوان مثال من که از صهیونیزم بیزارم هم باید واقعیت ها را در نظر بگیرم. امروز باید با بشار اسد گفتگو کرد. البته از اظهارات بشار اسد اینگونه پیداست که او بیش از آنکه بخواهد فصل جدیدی را آغاز کند، در فکر انتقام است. زیرا او می تواند ایفاگر نقش جدیدی باشد و بنابراین باید دولتمرد باشد و نه متعلق به جناحی خاص.

این نماینده در ادامه درباره عملیات نظامی علیه سوریه نیز گفت این گزینه دیگر معنا ندارد. مشکل واقعی در حال حاضر تندروهای اسلام گرایانه است که به نام جهاد در سراسر جهان جنگ به راه انداخته اند. ما هرگز شاهد چنین وضعی نبوده ایم. جنگ حالت وحشتناکی است، باید رقبای خود را انتخاب کنید و شاید هم مجبور شوید متحدانی برگزینید که نه قابل اعتمادند، نه خوبند و نه فرمانبر. به عنوان مثال آیا استالین - به عنوان جنایتکاری واضح- در زمان جنگ دوم جهانی متحد خوبی بود؟ خیر اما به همراه جبهه شرق موجب فروپاشی آلمان نازی شد. باید واقع گرا بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی