بازدید 2197
سيتي به يک امتيازي يونايتد رسيد

پیروزی خانگی آسان سیتی مقابل وستهام

کد خبر: ۴۹۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 19 April 2015
ديدار تيم هاي منچسترسيتي و وستهام، لحظاتي پيش با نتيجه 2-0 به سود منچسترسيتي خاتمه يافت تا سيتي 64 امتيازي شود.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از تحمل دو شکست مقابل پالاس و یونایتد، به رتبه چهارم جدول لیگ برتر انگلیس سقوط کرد و امیدهایش برای قهرمانی کاملا رنگ باخت. این تیم که حالا برای کسی سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کند به مصاف وستهامی رفت که پس از شروعی امیدوار کننده، در هفته های اخیر، با افتی محسوس به رتبه دهم جدول نزول کرده بود.وستهام از سه بازی قبلی خود تنها 4 امتیاز کسب کرده بود.

بازی با حملات سیتی آغاز شد و بازیکنان این تیم با حفظ توپ و پاس کاری های مداوم، کنترل میدان را از همان ابتدا در دست گرفتند. آبی ها بین دقایق 9 تا 11 سه موقعیت گلزنی توسط کولاروف، سیلوا و آگوئرو خلق کردند که هیچکدام ثمری برای این تیم نداشت تا اینکه در دقیقه 17 روی اشتباه مدافع وستهام در دفع توپ، به گل اول خود دست یافتند.

ناواس از راست سانتری را روی دروازه وستهام ارسال کرد. کالیز؛ مدافع باتجربه وستهام که قصد دفع توپ را داشت، به اشتباه آن را وارد دروازه خودی کرد تا روی این بی احتیاطی، دروازه وستهام باز شود.

سیتی پس از این گل دست از تلاش برای بیشتر کردن فاصله بر نداشت و پس از اینکه چند موقعیت خوب را از دست داد، در دقیقه 35 توسط آگوئرو به گل دوم نیز دست یافت.
حرکت از خود آگوئرو شروع شد. این ستاره آرژانتینی از میانه زمین، بازیکنان وستهام را با تکنیک و سرعت خوبش جا گذاشت و پس از یک و دویی عالی با ناواس، توپ را وارد دروازه وستهام کرد. این بیستمین گل آگوئرو در این فصل بود تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا سیتی با برتری 2 گله به رختکن برود.

بازی در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بیشتر در میانه های زمین در جریان بود و البته بازهم این سیتی بود که کنترل کامل توپ و میدان را در اختیار داشت. اولین خطر جدی آبی ها در این نیمه را آگوئرو در دقیقه 48 روی پاس یحیی توره ایجاد کرد که ضربه او را دروازه بان وستهام مهار کرد. 8

دقیقه بعد باز هم آگوئرو ضربه ای به سمت دروازه وستهام شلیک کرد که این توپ او نیز با فاصله بیرون رفت. کولاروف و سیلوا نیز در ادامه بازی، می توانستند با ضربه پای چپ خود فاصله را به سه گل برسانند اما هر دو ضربه نیز به بیرون رفت.

وستهام سرانجام در دقیقه 78 خودی نشان داد اما ضربه این بازیکن سابق لیورپول نیز حاصلی برای میهمان لندنی نداشت. داوید سیلوا نیز در دقیقه 85 می توانست فاصله را به سه گل برساند اما با هوشیاری مدافع وستهام، این فرصت برای سیتی از دست رفت. در دقیقه 87، بهترین موقعیت وستهام برای کم کردن فاصله با واکنش عالی هارت از دست رفت تا نتیجه همچنان 2-0 به سود سیتی باقی ماند.

در ادامه بازی نیز اتفاق مهمی رخ نداد تا سیتی با کسب این پیروزی 64 امتیازی شده و به یک امتیازی یونایتد رده سومی برسد.بدین ترتیب سیتی جایگاه خود در رده چهارم را مستحکم تر کرد.وستهام نیز 43 امتیازی و در رده دهم باقی ماند.

اتفاق مهم این بازی، مصدومیت شدید داوید سیلوا در دقیقه 67 بازی بود بطوریکه او با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد. بازی به همین دلیل 9 دقیقه وقت اضافه داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی