بازدید 2428

انگیزه داعش صدور مدارک شناسایی

گروه داعش اخیرا صدور کارت شناسایی و گواهینامه رانندگی و دیگر مدارک شخصی را به نام خود برای ساکنان استان الرقه در شمال سوریه آغاز کرده است. این اقدام بخشی از تلاش های داعش برای القاء وجود دولتی واقعی در مناطق تحت کنترل این گروه است.
کد خبر: ۴۹۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 18 April 2015
گروه تروریستی داعش برای القاء وجود دولت در مناطق تحت کنترل خود در سوریه و عراق و جلب حمایت مردم، اقدام به تاسیس موسسات خدمات رسانی و صدور کارت های شناسایی به نام خود کرده است.

به گزارش العربیه، گروه داعش اخیرا صدور کارت شناسایی و گواهینامه رانندگی و دیگر مدارک شخصی را به نام خود برای ساکنان استان الرقه در شمال سوریه آغاز کرده است. این اقدام بخشی از تلاش های داعش برای القاء وجود دولتی واقعی در مناطق تحت کنترل این گروه است.

داعش در ابتدای اشغال مناطقی از عراق، تابلوهای تبلیغاتی در ورودی های شهرها و خیابان های اصلی نصب کرد تا قوانین خود را ترویج کند. همچنین افراد مسلح این گروه به گشت زنی در خیابان ها پرداختند تا قانون را اجرا و متخلفان را مجازات کنند. داعش پس از آن نظام قضایی سخت گیرانه و نیروی پلیس و حتی پلیس راهنمایی رانندگی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان تشکیل داد.

این گروه با پخش فیلم های تبلیغاتی تلاش کرد این گونه القاء کند که برای ترمیم شبکه برق در رقه و تسهیل زندگی روزمره مردم تلاش می کند. این در حالی است که کارشناسان، گروه داعش را مسئول قطع بودن برق در بخش وسیعی از رقه می دانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی