بازدید 5187

حمله به چادر ماموران پليس خوزستان

کد خبر: ۴۸۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 04 April 2015
تلاش‌ها براي شناسايي و دستگيري عاملان شهادت ماموران پليس خوزستان با تشكيل تيم‌هاي ويژه كارآگاهان، ادامه دارد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ سيدرحمان موسوي، معاون اجتماعي نيروي انتظامي خوزستان با اعلام اين خبر گفت: در زمان حمله افراد ناشناس به چادر موقت ماموران پليس در پارك شهرستان حميديه در خوزستان، پنج مامور ناجا در چادر بودند كه پس از تيراندازي متهمان، سه نفر از آنها شهيد و دو نفر ديگر مجروح شدند. سرهنگ موسوي شرايط عمومي مجروحان اين حادثه را «مساعد» اعلام كرد و از انجام اقدامات درماني روي آنها در بيمارستان خبر داد.

ساعت سه بامداد سيزدهم فرودين امسال تعدادي ناشناس به يكي از چادرهاي موقت پليس در پارك شهرستان حميديه در استان خوزستان حمله ور شده و پنج مامور پليس را داخل چادر به رگبار بستند كه در جريان آن سه نفر از آنها شهيد و دو تن ديگر مجروح شدند.

به گفته سرهنگ موسوي، تيم‌هاي بسيار خبره و ويژه از كارآگاهان تشكيل شده و اين تيم‌ها به شكل شبانه‌روزي در تلاشند تا عوامل اين حادثه را شناسايي و دستگير كنند. در حالي كه هنوز تعداد دقيق مهاجمان مشخص نشده، پليس تعداد آنها را بيش از دو نفر اعلام كرده است. پيش از اين سردار منتظرالمهدي، معاون اجتماعي ناجا نيز از پيگيري جدي اين حادثه و اعلام جزييات بيشتر آن در روزهاي آينده خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی