بازدید 2114

هفته آینده؛ آخرین نشست تفحص کنندگان با ابتکار

کد خبر: ۴۸۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 11 March 2015
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از به جریان افتادن پرونده تفحص از سازمان محیط زیست خبر داد و گفت:‌ قرار است آخرین جلسه با مسئولان این سازمان هفته آینده برگزار شود تا اظهارات مسئولان محیط زیست پیرامون اقدامات انجام شده مورد استماع قرار گیرد.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری فرصت یک‌ماهه سازمان محیط زیست برای جلب نظر نمایندگان تفحص کننده از این سازمان،‌ افزود: اکنون این فرصت به پایان رسیده است و سازمان محیط زیست هیچ اقدامی برای رفع دغدغه نمایندگان تفحص‌کننده انجام نداده است.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: نمایندگان درخواست کننده تحقیق وتفحص از سازمان محیط زیست همچنان به دنبال اجرای این درخواست خود هستند اما رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درنظر دارد تا برای آخرین بار جلسه‌ای برای تعیین تکلیف تفحص از محیط زیست برگزار شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ درباره علت قانع نشدن نمایندگان درخواست کننده از تفحص از سازمان محیط زیست،‌ تصریح کرد: متاسفانه وضعیت مراتع و جنگل‌ها، زمین‌های کشاورزی، آلودگی هوا، رهاشدن پسماندهای صنعتی در حوزه رودخانه‌های همچنان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و لذا نمایندگان درخواست‌های مکرری برای تقدیم این درخواست به هیات رئیسه مجلس دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ با توجه به درخواست رئیس این کمیسیون، قرار است هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان محیط زیست و اعضای درخواست کننده تفحص از این سازمان تشکیل شود تا آخرین اظهارنظرات این سازمان استماع نمایندگان شود؛‌ بدون‌شک درصورت مثبت نبودن جلسه مذکور این طرح در سال آینده تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی