بازدید 2130

خودروسازان اقشار ضعیف را مد نظر قرار دهند

کد خبر: ۴۸۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹ 10 March 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تایکد بر اینکه خودروسازان اقشار ضعیف را مد نظر قرار دهند، گفت: اکنون خودروسازان به فکر تولید خودروهای ارزان قیمت هستند و این موضوع بر بازار تاثیرگذار خواهد بود.

سید هادی حسینی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص دلایل نوسان قیمت خودرو در بازار آزاد طی روزهای اخیر، گفت: معمولا در ایام پایانی سال تقاضا برای خرید خودرو افزایش می یابد و همین موضوع نیز باعث رشد قیمت آن می شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و کیاکلا درمجلسشورای اسلامی افزود: بسیاری از اتفاقات سیاسی و بین المللی موجب نوسان در تصمیم گیری مدیران خودروسازی می شود و به همین دلیل هم خودروسازان داخلی توان تامین تقاضا در ایام پایانی سال را ندارند.

وی در خصوص پیش بینی بازار خودرو طی سال آینده نیز بیان کرد: خودروسازان به فکر ارایه خودروهای جدید هستند و اگر در این زمینه موفق عمل کنند، قطعا سهم خود را در بازار افزایش خواهند داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: اکنون خودروسازان به فکر تولید خودروهای ارزان قیمت هستند و این موضوع بر بازار تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته این نماینده مردم در مجلس نهم، خودروسازان باید اقشار پایین جامعه را نیز مد نظر قرار دهند و تولید خودروهای ارزان قیمت کاملا به نفع این صنعت خواهد بود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و کیاکلا درمجلسدر ارتباط با احتمال افزایش قیمت خودرو در سال آینده نیز عنوان کرد: به هر حال احتمال افزایش قیمت خودرو متناسب با میزان تورم وجود دارد، اما تلاش ها باید در راستای جلوگیری از ورود فشار به مردم باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی