بازدید 7015

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب تبریزی

کد خبر: ۴۸۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ 08 March 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با كشف اختلاس 3000 ميلياردي فشار بانك ها براي دريافت اقساط عقب افتاده عوض اينكه متوجه وام گيرندگان بزرگ شود برعكس شده است مدتي است كه بانك ملي شعبه دانشگاه تبريز با عقب افتادن يكي دو قسط اقدام به برداشت پول از حساب وام گيرنده بدون اطلاع واخطار مي كند كه شديدا مغاير با اصول اخلاقي ميباشد.
اينجانب 2 تا اقساط عقب بودم كه متاسفانه ديروز بدون اطلاع از حساب اينجانب 340000 هزار تومان از طرف بانك برداشت شده است توجه كنيد كه فقط 2 تا قسط عقب بودم خواهشمنديم مراتب به بازرسي بانك ملي منعكس شود كه ايا اين كار قانوني واخلاقي ميباشد.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 113/271 درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،پس از بررسی های بعمل آمده توسط بازرسی بانک ملی ایران،سرپرستی استان آذربایجان شرقی طی نامه شماره21405/101 اعلام نموده که سوءتفاهم بوجود آمده مرتفع گردیده وپاسخ لازم را به سایت تابناک ارسال نموده است.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری     مهدیه نعیمی تبریزی



پاسخ امور شعب استان آذربایجان شرقی
احتراما،بازگشت به نامه شماره93/212473 به استحضار می رساند موضوع مورد بررسی قرار گرفته ومشخص گردید نامبرده ازحقوق بگیران شعبه مذکور بوده  وبرداشت از حساب ایشان با اطلاع واحد مربوطه وصرفا درجهت رفاه حال آنان برای عدم حضور درشعبه وبابت اقساط ماهانه تسهیلات اعطایی صورت گرفته است که ضمن اعلام موضوع به سایت تابناک وشاکی،سوءتفاهم به وجود آمده مرتفع گردید.

اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی