بازدید 4738

ریزش شاخص‌ها در بورس ابوظبی

شاخص اصلی بورس اوراق بهادار ابوظبی با افت سهام شرکت های مالی، با کاهش 1.8 درصدی همراه شد.
کد خبر: ۴۸۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ 06 March 2015
شاخص اصلی بورس اوراق بهادار ابوظبی با افت سهام شرکت های مالی، با کاهش 1.8 درصدی همراه شد.

به گزارش ایرنا، افت سهام بانک Investbank به 10 درصد رسید در حالی که قیمت سهام بانک FGB افت 6.2 درصدی را متحمل شد و قیمت سهام سرمایه گذاری Waha نیز 2.3 درصد افت قیمت داشت.

در این بین، آخرین آمار بورس ابوظبی نشان دهنده این است که در آخرین ساعات معاملاتی تنها 7 سهم با افزایش قیمت همراه بودند در حالی که 11 سهم کاهش قیمت داشته و 43 سهم نیز بدون تغییر به معاملات خود ادامه دادند.

این در حالی است که، قیمت سهام شرکت سرمایه گذاری الخلیج با رشد 14.8 درصدی رو به رو شد و شرکت ملی تولیدکننده مواد اولیه ساختمانی ابوظبی نیز با افزایش 2.7 درصدی همراه شد.

اما در سوی دیگر، بورس دوبی بدون تغییر در شاخص اصلی، معاملات را ادامه داد و در این بازار، 13 سهم با رشد قیمت، 13 سهم با کاهش قیمت و 9 سهم بدون تغییر معاملات را خاتمه دادند.

در بازار دوبی، سهام شرکت Gulf Navigation با بیشترین میزان کاهش همراه شد و افت 4.8 درصدی را به ثبت رساند در حالی که قیمت سهام شرکت Tabreed افزایش 8 درصدی داشت و قیمت سهام شرکت Dubai Parks and Resorts رشد 3.5 درصدی را از آن خود کرد.

املاک عمار با افت 3 درصدی قیمت سهام رو به رو شد و بیشترین میزان کاهش را در یک روز معاملاتی نسبت به 26 ژانویه به ثبت رساند.

در این بازار، شرکت عربتک 0.6 درصد منفی شد و افت هفتگی خود را تکمیل کرد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی