بازدید 11816

فیلم: آقامحسن بر بالین جانباز ناصر افشار رفت

محسن رضایی در این دیدار با یادآوری حماسه بزرگ دفاع مقدس و فداکاری‌های بی‌شماری که در این نبرد بزرگ رقم خورد تا این مرز و بوم حفظ شود، گفت: «شما ببینید، اگر یک شهر ما در دست دشمن ‌می‌ماند، آیا امروز می‌توانستیم مقابل جهان سربلند باشیم و آیا این مایه سرشکستگی‌‌ها نبود؟ اما به همت شما جوانان دیروز، این حماسه بزرگ خلق شد و ملت ایران، نسل در نسل سربلند خواهد بود‌».
کد خبر: ۴۸۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ 05 March 2015
شب گذشته، محسن رضایی‌ به همراه‌ چند تن از مسئولان بنیاد شهید به دیدار یک جانباز شیمیایی و خانواده یکی از شهدای کشورمان ـ که بر اثر عوارض بر جای مانده بر پیکرش از حملات شیمایی دوران دفاع مقدس در هفته‌های اخیر به شهادت رسید ـ  رفت و ضمن دیدار با خانواده این قهرمانان دوران دفاع مقدس، پیگیر وضعیت ایشان شد.

به گزارش «تابناک»، شب گذشته، دکتر محسن رضایی، راهی شهرک اکباتان شد و ضمن دیدار با جانباز شیمیایی ناصر افشار و خانواده صبورش‌، سرزده به دیدار خانواده شهید بیات رفت. در دیدار نخست، ناصر افشار ضمن خوش آمدگویی به فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، جزئیات مجروحیت‌های مکررش را تشریح نمود و از عوارض این جراحت‌ها و به ویژه حملات عصبی و شیمیایی که همچنان با آن درگیر است، سخن گفت.

فیلم: آقامحسن بر بالین جانباز ناصر افشار رفت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار صمیمانه در جریان روند درمانی این جانباز سرافراز قرار گرفت و از مسئولان بنیاد شهید که همراهی‌اش می‌کردند خواست تا پرونده پزشکی ناصر افشار به عنوان اولویت پزشکی توسط مسئولان بنیاد شهید رسیدگی شده و زمینه درمان سریع و مطلوب ـ مطابق با نظر پزشکان متخصص و معتمد بیمار ـ در ایران یا دیگر کشور‌ها فراهم شود.

محسن رضایی در این دیدار با یادآوری حماسه بزرگ دفاع مقدس و فداکاری‌های بی‌شماری که در این نبرد بزرگ رقم خورد تا این مرز و بوم حفظ شود، گفت: «فرض کنید اگر یک شهر ما در دست دشمن باقی می‌ماند، آیا امروز می‌توانستیم مقابل جهان سربلند باشیم و آیا این مایه سرشکستگی‌ها نبود؟ پس معلوم است، شما جوانان برای این کشور سنگر به سنگر جنگیده‌اید و به همت شما جوانان دیروز، این حماسه بزرگ خلق شد و ملت ایران، نسل در نسل سربلند خواهد بود‌».

فیلم: آقامحسن بر بالین جانباز ناصر افشار رفت

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس همچنین ضمن تقدیر از همسر جانباز ناصر افشار، از صبوری او و فرزندانشان برای پرستاری و حفظ این قهرمان جنگ تقدیر کرد و متذکر شد: «آنهایی که شهید شدند، راحت شدند و به دیدار سرور و سالار شهیدان نائل آمدند؛ اما خدا چهره‌هایی چون این جانباز را حفظ کرد تا فراموش نکنیم‌ چه از خودگذشتگی‌هایی برای حفظ این آب و خاک صورت پذیرفته و ضمن قدردانی از این عزیزان، با تمام توانمان برای حفظ و بهبود وضعیت این ممکت بکوشیم‌».

در اواخر گفت و شنود میان محسن رضایی و ناصر افشار بود که این جانباز سرافراز از همسایگی‌اش با جانباز شیمیایی دیگری سخن به میان آورد که به تازگی به مقام والای شهادت نائل آمده است؛ «شهید بیات». دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بلافاصله پس از وداع با ناصر افشار و خانواده‌اش، راهی منزل شهید بیات ‌و جویای احوال خانواده اینجانبازِ شهید شد که پس از سال‌ها تحمل دردِ عوارض جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفته بود.

فیلم: آقامحسن بر بالین جانباز ناصر افشار رفت

در حین این دیدار مشخص شد ‌این شهید بزرگوار، در دوران حیاتش حتی به ثبت سوابقش در بنیاد جانبازان نیز نپرداخته بود که بر همین اساس مقرر شد سوابق پزشکی و جنگی ایشان جمع‌آوری و پرونده شهادت ایشان تشکیل شود.

گزارش ویدیویی متفاوت این دو دیدار را در «تابناک» تماشا کنید.

تعداد بازدید : 102
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پایین
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی