بازدید 12988
۸

متروی میدان ولی عصر(عج) به بهره برداری رسید

ایستگاه میدان ولی عصر(عج) بخشی از مسیر خط سه مترو تهران صبح دوشنبه در آیینی با حضور محمدباقر قالیباف شهردار پایتخت و سایر مدیران شهری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 02 March 2015
ایستگاه میدان ولی عصر(عج) بخشی از مسیر خط سه مترو تهران صبح دوشنبه در آیینی با حضور محمدباقر قالیباف شهردار پایتخت و سایر مدیران شهری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ایستگاه میدان ولی عصر 34 هزار مترمربع زیربنا دارد که برای ساخت آن ضمن انجام عملیات خاکبرداری در سطح 170هزار مترمکعب،10 هزار تن میلگرد و 65 هزار مترمکعب بتن به کار رفته است.

بر اساس این گزارش ایستگاه شریعتی بخش دیگری از مسیر خط سه مترو تهران نیز در آیین جداگانه ای با حضور مسوولین یاد شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

زیربنای ایستگاه شهرک شریعتی نیز 11 هزار مترمربع است و در این ایستگاه 82 هزار مترمربع خاکبرداری شده و سه هزار تن میلگرد و 23 هزار مترکعب بتن در ساخت آن بکار رفته است.

ایستگاه شهرک شریعتی دارای دوخروجی شمالی و جنوبی است که صبح امروز بهره برداری از ضلع شمالی آن آغاز شد.

ضلع جنوبی این ایستگاه در حال احداث است و در سه ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

خط سه مترو تهران بطول 36 کیلومتر بزرگترین و طولانی ترین خط مترو در خاورمیانه است که جنوب غربی پایتخت را به شمال شرق وصل می کند.

این خط از ایستگاه شهرک قائم در شمال شرق تهران آغاز می شود و تا ایستگاه آزادگان در جنوب غرب ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
این خط هنوز هم ناقصه
پاسخ ها
طه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چرا ياد گرفتيم همش غر بزنيم
كارگران عزيز مترو خداقوت
خدا قوت دست همگی شما درد نکند
بهتره بنویسید لواسان اسلامشهر
ای کاش در آیینی با حضور محمدباقر قالیباف شهردار پایتخت و سایر مدیران شهری ایستگاه متروی گرمدره در خط 5 مترو تهران کرج هم روزی به بهره برداری برسد.مردم محروم و زحمت کش گرمدره 13 سال است که منتظر راه اندازی این ایستگاه هستند...
پاسخ ها
آرش تبریزی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
متروی کرج به اندازه ی کافی ایستگاه بی مسافر دارد.
در چین مثلاً یک قطعه شامل 5 ایستگاه را راه میاندازند که کاملاً آماده شده و همه امکانات ایستگاه شامل سامانه تهویه - پله های برقی - آسانسورها- کنترل - مخابرات و سیگنالینگ و سامانه های تاسیساتی و فاضلاب و آب آن آماده و در حال کار نرمال باشد در اینجا یک ایستگاه درب و داغون بدون امکانات فوق الذکر که فقط یک ورودی آنهم بدون پله برقی دارد افتتاح میشود ودر صفحه همشهری عنوان چنین است " متروی تهران در دقیقه 90" که در ذیلش نوشته "متروی تهران در سال 2014 مقام دوم بین متروهای جهان را از نظر توسعه داشته است" ...
ايستگاه ميدان ونك به ميرداماد و
ونك به شهرك غرب استراتژيك است كه در مورد آن فكر نشده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی