بازدید 2491

قصاص، مجازات قتل زن تنها

کد خبر: ۴۷۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵ 22 February 2015
مردي كه متهم است بعد از مشاجره با زن تنها وي را به قتل رسانده بود روز گذشته محاكمه و به قصاص محكوم شد.

به گزارش جوان، نماينده دادستان تهران بعد از رسميت پيدا كردن جلسه شعبه 71 دادگاه كيفري مقابل هيئت قضايي قرار گرفت و كيفرخواست را شرح داد. او گفت: يك سال قبل بود كه مأموران پليس جسد زني به نام ستاره را كشف كردند. تحقيقات پليس در محل حادثه نشان داد كه ستاره با ضربات چاقو كشته شده است و عامل قتل هم غريبه نبوده است. بررسي‌هاي بيشتر مشخص كرد كه دو گوشي تلفن همراه مقتول هم سرقت شده است، بنابراين با رد‌يابي تلفن‌هاي سرقت شده بود كه مأموران مردي به نام پرهام را بازداشت كردند.

 نماينده دادستان ادامه داد: پرهام در مراحل بازجويي‌ به قتل اقرار داشته و صحنه جرم را هم بازسازي كرده است. سلامت رواني او از سوي كارشناسان پزشكي قانوني تأييد شده و برايش درخواست صدور حكم شايسته دارم.

سپس اولياي‌دم به دادگاه گفتند كه خواسته‌شان قصاص پرهام است. بعد از آن شوهر ستاره به عنوان ورثه فرزندش در جايگاه قرار گرفت و گفت: مدتي قبل از حادثه بود كه از ستاره طلاق گرفتم و بچه هم با من زندگي مي‌كرد. بعد از حادثه بود كه بچه‌ام دچار بيماري ريوي و بعد از آن فوت شد. حالا هم به عنوان ورثه كودكم از متهم شكايت دارم.

بعد از آن پرهام در جايگاه قرار گرفت و اتهام قتل را پذيرفت. او توضيح داد: مدتي قبل از حادثه بود كه در خيابان با ستاره آشنا شدم. شماره تلفنش را گرفتم و با هم ارتباط پيامكي داشتيم. گاهي هم را در خيابان يا پارك ملاقات مي‌كرديم تا اينكه رابطه ما بيشتر شد و من گاهي به خانه‌اش مي‌رفتم. روز حادثه وقتي به خانه‌اش رفتم مقداري پول به او دادم. ناراحت شد و گفت قرار بود كه 6 ميليون قرض بدهي تا پول اجاره خانه‌ام را بدهم. گفت كه صاحبخانه جوابش كرده و روي حرف من حساب كرده بود. در همان حالت عصبانيت به من تهمت زد و خواست خانه‌اش را ترك كنم. حرف‌هايش برايم گران تمام شد. به خيابان رفتم و از ماشين دوستم چاقو برداشتم و ستاره را كشتم. براي اينكه پليس از رابطه ما با خبر نشود، تلفن‌هاي همراه ستاره را برداشتم اما مأموران من را بازداشت كردند.  بعد از اقرارهاي پرهام، سعيد، متهم ديگر در جايگاه حاضر شد و اتهام خودش را منكر شد. او گفت: من از ماجراي قتل خبر ندارم. روز حادثه پرهام گفت كه با كسي قرار دارد و خواست او را به محلي كه نشاني آن را داده بود، برسانم. وقتي به محل رسيديم، پياده شد و وارد ساختماني شد. من هم براي لحظاتي خودرو را ترك كردم. وقتي برگشتم ديدم كه پرهام داخل ماشين نشسته و حالش بد است. او كاملاً آشفته بود. علت را كه پرسيدم چيزي نگفت تا اينكه فهميدم ستاره به قتل رسيده است.

قاضي عزيز‌محمدي بعد از شنيدن دفاع دو متهم با اعضاي دادگاه وارد شور شد و پرهام را به قصاص محكوم كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی