بازدید 4964

بی‌آبی مردم عسلویه را کلافه کرده است

امام جمعه عسلویه گفت: بی آبی مردم شهرستان عسلویه را کلافه کرده است.
کد خبر: ۴۷۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲ 13 February 2015
 امام جمعه عسلویه گفت: بی آبی مردم شهرستان عسلویه را کلافه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه عسلویه با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به نصایح پیامبر گرامی اسلام به ابوذر اظهار داشت: حضرت محمد(ص) می‌فرمایند که گناه باعث تنگ شدن رزق و روزی می‌شود.

وی با بیان اینکه روایت است که هرگاه مردم بیشتر گناه کنند خداوند برکاتش از زمین و آسمان می گیرد، افزود: یکی دیگر از خصوصیات مومنان کم‌گویی و نگه‌داشتن زبان است.

امام جمعه عسلویه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان نیروی هوایی اشاره کرد و بیان داشت: معظم له فرمودند که دشمنان حاضر نبودند نظام اسلامی ما را تحمل کنند و با اصل نظام مخالف بودند و با جهان شمول شدن این انقلاب مخالف بودند.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز مجبورند نظام اسلامی را تحمل کنند زیرا نگاه و الگوی مسلمانان جهان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد خاطرنشان ساخت: در بحث هسته‌ای توافقی که بر ضد منافع ملی باشد و ملت تحقیر شود و ابهت نظام شکسته شود، ملت اجازه نمی دهد.

وی اذعان داشت: همه تلاش می‌کنند به دولت و مذاکره کنندگان تا حربه تحریم را از دست دشمن بگیرند؛ اگر که گرفتند که خوب است و اگر نگرفتند ما برای رفع تحریم راه‌هایی داریم.

امام جمعه عسلویه با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ادامه داد: روح امام و دل رهبر را شاد کردید؛ دشمنان بدانند تا مردمی مومن و انقلابی داریم، وحدت و همدلی داریم و رهبری آگاه، هوشیار و الهی داریم، تیر دشمن به سنگ می‌خورد.

وی گفت: در هفته گذشته میزبان استاندار بوشهر بودیم و انشاالله حضورشان مایه برکت باشد. طرح هایی افتتاح شد و در حضور ایشان مشکلات شهرستان را طرح کردم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد تاکید کرد: در بحث گمرک تجاری از ایشان خواستیم که این خواسته مردم پیگیری و‌ محقق شود زیرا درآمد و معیشت این مردم به دریا و گمرک و تجارت وابسته هست.

وی تاکید کرد: نزدیک به ۵۰ مورد طرح و پروژه در دهه فجر افتتاح و‌ کلنگ‌زنی شد که از خدمات نظام اسلامی هست که انشالله برکات آن شامل مردم این شهرستان شود.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه مشکل آب شهرستان باید حل شود، خاطرنشان ساخت: چند روز است که شهرستان با مشکل قطعی آب مواجه است و مسئولان باید بیایند مشکل را حل کنند و تدبیر کنند.

وی اظهار داشت: اداره آب شهرستان و استان مشکل آب شهرستان را جدی بگیرند. چند روز کمبود آب مردم را با مشکل مواجه کرده است که پیشنهاد می‌کنیم منبع ذخیره را در نظر بگیرند تا اگر آب طرح کوثر قطع شوند مردم بدون‌ آب نمانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج