بازدید 4921

بحرین پخش شبکه العرب را متوقف کرد

کمیته مطبوعات و امور رسانه‌ای بحرین اعلام کرد که پخش شبکه العرب را به خاطر اینکه تمامی مجوزهای لازم را اخذ نکرده، متوقف کرده است.
کد خبر: ۴۷۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ 09 February 2015
کمیته مطبوعات و امور رسانه‌ای بحرین اعلام کرد که پخش شبکه العرب را به خاطر اینکه تمامی مجوزهای لازم را اخذ نکرده، متوقف کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت اینترنتی النشرة، کمیته مطبوعات و امور رسانه‌ای بحرین اعلام کرد که سعی داشته تا از فعالیت شبکه العرب حمایت کند، به شرط اینکه این شبکه طبق قوانین مطبوعات کشور و با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی موجود و نیز موضع ضد تروریستی کشورهای منطقه و جهان فعالیت کند و از اصولی که رسانه‌ها در کشورهای حوزه خلیج فارس از آن تبعیت می‌کنند، تخطی نکند، اما این شبکه طبق شرایط مذکور فعالیت نکرده و این خواسته‌ها را برآورده نکرده است به همین دلیل کمیته عالی مطبوعات و امور رسانه‌ای بحرین تصمیم گرفت تا فعالیت این شبکه را متوقف و اقدامات مناسب در خصوص آن اجرا کند.

این کمیته اعلام کرد ما می‌خواهیم تا تمام نهادهای رسانه‌ای به قوانین، کنواسیون‌ها و توافق نامه‌هایی که در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس امضا شده و به وظایف آنها مرتبط است پایبند باشند تا حقوق تمامی طرف‌ها رعایت شود.

این هیات تاکید کرد که همواره ازتمامی نهادهای رسانه‌ای که طبق قوانین موجود در بحرین فعالیت می‌کنند، حمایت می‌کنند.

شبکه تلویزیونی العرب که مالکیت آن را ولید بن طلال، برادر زاده پادشاه عربستان بر عهده دارد هفته گذشته پخش خود را از منامه آغاز کرد اما پس از چند ساعت، پخش زنده آن متوقف و امروز (دوشنبه) به طور کامل برنامه‌های آن قطع شد. ولید بن طلال و پدرش گرچه از خاندان حاکم سعود در عربستان هستند اما از منتقدین این خاندان نیز محسوب می‌شوند و گفته می‌شود فشارهای دولت ریاض در توقف برنامه‌های العرب بی‌تاثیر نبوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست