بازدید 2743

کوکه خانه‌نشین شد

کد خبر: ۴۷۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 08 February 2015
 هافبک اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به دلیل مصدومیت در جریان دربی پایتخت اسپانیا برای چند بازی قادر به همراهی قرمزوسفیدپوشان مادرید نخواهد بود.

به گزارش تسنیم، مصدومیت کوکه، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در جریان بازی شب گذشته (شنبه) این تیم در خانه برابر رئال مادرید او را بین سه تا چهار هفته خانه‌نشین خواهد کرد.
کوکه در جریان دربی مادرید که با پیروزی قاطع 4 بر صفر روخی‌بلانکو خاتمه یافت، تنها 10 دقیقه پس از شروع بازی مصدوم شد و جای خود را به سائول نیگوئس، زننده گل دوم اتلتیکومادرید داد.

کادر پزشکی باشگاه اتلتیکومادرید مدت کوتاهی پس از بازی با انتشار بیانه‌ای اعلام کرد که کوکه از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است و حداکثر چهار هفته قادر به همراه روخی‌بلانکو نخواهد بود.
با این اوصاف و با احتساب چهار هفته خانه‌نشینی، کوکه از حضور در سه بازی‌ بعدی تیمش در لالیگا در خانه سلتاویگو، برابر آلمریا در ویسنته کالدرون و همچنین بازی خارج از خانه برابر سویا محروم خواهد بود، ضمن اینکه او بازی تیمش در خانه بایرلورکوزن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی