بازدید 3342

عضو‌پارلمان‌فلسطين: محمود‌عباس خيانت مي‌کند

عضو پارلمان فلسطین اعلام کرد : تشکیلات خودگردان فلسطین همواره در راستای منافع صهیونیست ها عمل کرده است.
کد خبر: ۴۶۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷ 24 January 2015
عضو پارلمان فلسطین اعلام کرد : تشکیلات خودگردان فلسطین همواره در راستای منافع صهیونیست ها عمل کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، یحیی موسی العبادسه در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاقصی گفت: موافقتنامه اسلو که سال 1993 بین فلسطینیان واسراییلی امضا شد یک توافق سیاسی است و تعهدات امنیتی از اصول آن تلقی می شود.

تشکیلات خودگردان به یک همکاری امنیتی صرف و معتمد برای طرف اسراییلی تبدیل شده است. هیچ تصمیمی از خود نمی گیرد بلکه به جای آن تصمیم گیری می شود. تا زمانی که این تشکیلات با اسراییل هماهنگی و همکاری امنیتی داشته باشد سرکوب تظاهرات ضد اسراییلی در سرتاسر کرانه باختری رود اردن نیز ادامه خواهد داشت ، آزادی ها نقض خواهد شد و از هر طریقی برای تسلیم کردن ملت فلسطین در مقابل اشغالگران ادامه خواهد یافت.

 آرمان ملی فلسطین به سود اشغالگران مصادره خواهد شد و نیروهای مقاومت در غزه بازداشت خواهند شد. محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مسئول این ظلم و ستم هایی است که در حق فلسطینیان می شود. عملکرد امروز عباس تنها در جهت مخالفت با جنبش حماس نیست بلکه مخالفت با آرمان فلسطینیان است. محمود عباس در جهت تجزیه و ناکام گذاشتن حرکت ملی فلسطین است. ما امروز با یک خطر جدی مواجهیم خطری که هویت ملی فلسطینیان را هدف قرار داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی