بازدید 5198

پايان خونين شرارت‌هاي مرد طلبکار در پايتخت

کد خبر: ۴۶۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳ 24 January 2015
مردي که جهت دريافت طلب خود به درب منزل يکي از شهروندان مراجعه کرده بود،‌ با سر رسيدن پليس به سمت ماموران حمله ور شد که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 2:15 يکم بهمن ماه ماموران کلانتري جواديه تهرانپارس با اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ از درگيري در ميدان پروين، خيابان 96 شرقي مطلع شده و بلافاصله اکيپ گشت 110 اين يگان جهت بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام مي‌شوند.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده مي‌کنند، يک نفر با مشت و لگد درب آپارتمان يکي از شهروندان را مي‌کوبد و به زور قصد ورود دارد.

باتوجه به حساسيت موضوع و مشهود بودن جرم متهم، ماموران جهت آرام کردن اوضاع به وي تذکر مي‌دهند اما متاسفانه نامبرده بدون توجه به تذکر پليس در حالي که به عمل مجرمانه خود اسرار مي‌ورزيد با شوکر و اسپري اشک آور و يک قبضه چاقو به سمت ماموران حمله ور شد.

ماموران جهت متوقف کردن اين شرور ضمن رعايت قانون به کارگيري سلاح اقدام به شليک دو تير هوايي کردند اما نامبرده باز هم توجهي نکرد و مجدد به سمت ماموران حمله ور شد که پس از آن عوامل کلانتري جهت حفظ جان خود اقدام به شليک 2 تير جنگي به سمت پاي فرد شرور کرده که متهم عقب نشست و سريعا توسط خودرو خود محل را ترک کرد. با فرار متهم ماموران در گفتگو با صاحب ملک که «سهراب» نام داشت، دريافتند که متهم متواري به دليل اختلاف حساب (طلبکار) قصد ضرب و شتم وي را داشته است. ماموران ضمن اخذ مشخصات متهم عمليات تعقيب و مراقبت خود را جهت دستگيري متهم متواري که «سهيل» نام داشت، آغاز کردند.

دقايقي بعد ماموران از طريق مرکز پيام کلانتري 126 تهرانپارس اطلاع مي‌يابند فردي تير خورده جهت درمان به بيمارستان مراجعه کرده است.

در ادامه عوامل کلانتري از آنجايي که احتمال مي‌دادند وي همان شرور متوراي است سريعا به بيمارستان مذکور اعزام و در بررسي‌هاي پليسي در مي‌يابند که فرد تحت درمان همان سهيل است.

سرهنگ امير هوشنگ اميري رئيس کلانتري 144 جواديه تهرانپارس درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به دليل جراحت وارده تحت نظر مي‌باشد و پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاع شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی