بازدید 2219

ورمیلیو: برای سعید معروف خوشحالم

کد خبر: ۴۶۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ 09 January 2015
پاسور جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه دوست ندارد بازنده باشد، گفت: برای سعید معروف خوشحالم که در یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می کند.

به گزارش ایسنا، والریو ورمیلیو پس از نخستین بازی خود در لیگ برتر والیبال ایران اظهار کرد: بازی برابر نوین کشاورز شرایط ویژه ای داشت. حریف می‌خواست مقابل صدرنشین بازی کند و انگیزه بیشتری داشت. نسبت به فیلم هایی که قبلا از این تیم دیده بودم، واقعا قوی تر کار کردند. برای من مهم این است که خودم را ثابت کنم. قبل از اولین بازی در لیگ ایران فقط یک و نیم روز زمان برای تمرین با شهرداری ارومیه در اختیار داشتم. در حال حاضر بیشتر هماهنگی بین بازیکنان برایم مهم است. از این بابت خوشحالم که به هماهنگی با سایر بازیکنان نزدیک شدم.

وی درباره جانشینی سعید معروف و محبوبیت او گفت: معروف بازیکن بسیار بزرگی است. من خیلی برای او خوشحال هستم. او در تیم بزرگی بازی می‌کند و این شانس بزرگی برای او و فدراسیون والیبال ایران است.

پاسور شهرداری ارومیه درباره درگیری با بازیکن نوین کشاورز در طول بازی گفت: من دوست ندارم شکست بخورم. جایی که من از آن آمده ام باخت را نمی‌شناسیم. همه توان خود را به کار می بریم که پیروز باشیم و چیزی کم نمی گذاریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی