بازدید 5383

شبکه های رادیویی ادغام می شوند

معاون رییس سازمان صدا و سیما، چابک سازی و ادغام شبکه ها را از اهداف و سیاست های اصلی در رادیو عنوان کرد.
کد خبر: ۴۶۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ 29 December 2014
معاون رییس سازمان صدا و سیما، چابک سازی و ادغام شبکه ها را از اهداف و سیاست های اصلی در رادیو عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، نسرین آبروانی در مراسم معارفه و تکریم معاون رییس سازمان در امور صدا اظهار داشت: سازمان صدا و سیما اکنون در دوره ای است که بنا به ضرورت های رسانه ایی در حال تغییر است و سیاست های جدید توسط رئیس رسانه در حال اجراست.

وی گفت: خدمت در چنین شرایط مهمی توفیق الهی و وظیفه شرعی و اداری ماست که با انرژی مضاعف و توانی افزون در به ثمر رساندن این سیاست ها در خدمت سازمان باشیم.

آبروانی در ادامه یادآور شد: در حکم ماموریتی که به نام رادیو صادر شده است هفت دستور مهم ذکر شده است که تحقق این ماموریت ها همکاری شما دوستان و مدیران رادیو را می طلبد؛ چابک سازی و ادغام شبکه ها بند اول حکم است که با شناختی که از رادیو و همکارانم دارم قابل اجراست و 6 بند بعدی نیز پس این مرحله قابل اجرا می شود.

وی در پایان سخنانش از لطف و حمایت های دکتر صوفی معاون سابق صدا در دوره تصدی مدیریتش بر رادیو پیام و آوا قدردانی کرد و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه محمدحسین صوفی معاون سابق صدا در سخنانی از عملکرد و اقدامات مدیران رادیویی در 6 سال تصدی مسئولیتش در معاونت صدا قدردانی کرد و افزود: در این 6 سال متناسب با سیاست های رسانه و اقتضائات زمانی اقداماتی در رادیو انجام شده است که همه آن ها زمانبر و نتیجه همکاری همه مدیران و کارکنان رادیو بوده است.

وی در ادامه آبروانی را مدیری پیگیر و متعهد دانست و گفت: وی یکی از مدیران موفق سازمان محسوب می شوند و من آمادگی دارم با همه توان با وی همکاری کنم زیرا که توفیق او را در این سمت موفقیت من محسوب می شود.

همچنین در این مراسم معاون امور مجلس و استان ها، از تلاش 6 ساله محمدحسین صوفی معاون سابق صدا قدردانی کرد و گفت: وی از سرمایه های رسانه ملی هستند و علاوه بر ویژگی های خاص فردی از حیث مدیریتی ، تجربه فراوان، تعهد و سخت کوشی دارند.

حجت الاسلام موسوی مقدم، سازمان صدا و سیما را در آستانه تحول کیفی دانست و گفت: الزامات هر سازمان متناسب با ماموریت ها و سیاست های آن خاصی که در نظر گرفته می شود، تغییر می کند؛ طی چند سال قبل با سبقه توسعه سازمان فعالیت های سازمان ادامه پیدا کرد و توسعه کمی بر مجموعه سازمان غالب بود.

وی افزود: از لحاظ توسعه سازمان به نقطه ای رسیده است که بازبینی در سیاست توسعه ای کمی داشته باشد و آن را به ارتقا کیفیت در حوزه محتوا تبدیل کند؛ این بدان معنا نیست که قبلا توسعه کیفی نبود؛ بلکه روند و اقتضائات به نحوی بود که توسعه کمی برای رسانه ملی یک ضرورت بود.

وی ادامه داد: تعدد، تنوع و گستردگی شبکه ها ضرورتی بود که انجام شد ولی الان در شرایط خاصی که سازمان به سر می برد، متقضیات تحولی را جزو سیاست های اجرایی قرار داده است؛ این چابک سازی به معنای کوچک کردن فیزیکی و مکانیکی نیست بلکه باید تغییراتی در حوزه محتوا و پیام صورت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: در پیوست حکم مقام معظم رهبری که به رئیس رسانه ملی ابلاغ شد، تحول در کیفیت، افزایش بهره وری و نفوذ مخاطبان مد نظر ایشان بود.

معاون امور مجلس و استان ها یادآور شد: در حوزه تحول باید مدیرانی انتخاب شوند که سیاست های تحولی را تحقق بخشند؛ در اولین گام باید آسیب شناسی صورت گیرد و نکته دوم این که نگاه تحولی مدیران داشته باشند و به مجموعه اقدامات مبادرت کنند. این عزل و نصب ها در سازمان به معنای عدم توانمندی و اعتقاد معاونان و مدیران قبلی نیست؛ بلکه متناسب به مقتضیات امروزه باید تحول در همه سطوح انجام شود.

موسوی مقدم باورمندی و اعتقاد به تحول، قدرت برای اجرای سیاست های کلان، تصمیم گیری و تصمیم سازی به موقع در مدیریت تحولی و روحیه تغییر و اصلاح طلبی در ساختار و زیر مجموعه های مدیریتی را چند مولفه مهم برای مدیریت تحولی ذکر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی