بازدید 10700

سایپا:مشکل مشتری محترم رفع گردید

کد خبر: ۴۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ 29 December 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با عرض سلام
احتراما، اینجانب شهریور 1393 یک دستگاه خودرو پراید 131 se یورو 4 صفر خریداری کردم بعد از 2 هفته مشکلی بدین شکل در اتومبیل ایجاد شد به این شرح که بعد از روشن کردن موقع حرکت با وجود اینکه ماشین در دنده و گاز میخورد منتها ماشین به  سختی حرکت میکرد و بعد از چند ثانیه کم کم به راه می افتاد با مراجعه به چند نمایندگی سایپا اشکال را در سنسور اکسیژن پایین خودرو ذکر کردند ولی هیچکدام از نمایندگی ها قطعه مذکور را نداشتند . خواهشمند است رسیدگی شود .

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره113/282مورخ93/08/08درخصوص درخواست مشتری محترم مالک خودرو پراید به شماره شاسی nas411100e1026491به استحضار می رساندبرابر پیگیری بعمل آمده مشکل خودرو مشتری محترم با تعویض سنسور اکسیژن رفع ورضایت ایشان جلب گردیده است.

روابط عمومی خودرو سازی سایپا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی