بازدید 2032

مولر: گواردیولا درحمله به ما آزادی بیشتری می‌دهد

کد خبر: ۴۶۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷ 25 December 2014
مهاجم ملی‌پوش سرخ‌پوشان مونیخ معتقد است سرمربی اسپانیایی این تیم با دادن آزادی لازم به بازیکنانش در میدان به نتایج خوبی دست یافته است.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در اولین فصل حضور پپ گواردیولا در این تیم  به عنوان سرمربی نمایش خوبی از خود ارائه داد و به عناوینی همچون قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان رسید. آنها در فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان هم تیمی بی‌رقیب هستند و قهرمان نیم‌فصل این رقابت‌ها شدند.

توماس مولر که در فصل جاری در 23 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها 11 گل به ثمر رسانده است، در گفت‌و‌گو با نشریه «بیلد» آلمان گفت: بازیکنان زیر نظر گواردیولا هوشیارتر از گذشته هستند. او همیشه یادداشت‌هایی در دستش دارد و پیش از هر بازی به تک‌تک بازیکنان مشاوره می‌دهد تا بازی را به خوبی را پشت‌سر بگذارند.

وی افزود: پپ در حمله به ما آزادی بیشتری می‌دهد. او یک بار به ما گفت که در طول دوران حرفه‌ای خودش خیلی گل نزده برای همین با آنالیز نقاط ضعف حریف و نشان دادن آنها به ما اجازه می‌دهد تا در یک سوم زمین حریف آزادانه حرکت کنیم و به گل‌های بیشتری برسیم. می‌بینید که تا به اینجا هم ترفند او جواب داده است.

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با 42 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا هستند و با ولفسبورگ دوم جدولی 11 امتیاز اختلاف دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی