بازدید 2390

سالارزاده: شرايط عوض نشود مي‌روم

کد خبر: ۴۵۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ 17 December 2014
سعيد سالارزاده مي گويد بايد مسئولان فکري براي تيم بکنند و مشکلاتش را برطرف کنند در غير اين صورت ممکن است از اين تيم برود.

سعید سالارزاده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازی با پدیده گفت: آقای مرزبان هم که گفته بود ما در نیمه اول بهتر بودیم اما در نیمه دوم آنها با استفاده از تماشاگران وزمین خودی به گل دست یافتند که بسیار زود توانستیم آن را جبران کنیم.ما به این تک امتیاز نیاز مبرم داشتیم و این امتیازات در انتهای فصل به کار ما خواهند آمد.

مدافع نفت مسجدسلیمان درباره ماندن نفت در لیگ گفت: فوتبالی که ما انجام می‌دهیم، خودمان، مربیان و هواداران را امیدوار نگه داشته است که بتوانیم با کسب امتیازات لازم در لیگ ماندنی شویم.

وی درمورد نقطه ضعف نفت همچنین اظهار کرد: نقطه ضعغفمان کمبود بازیکن است و امیدوارم در این فرصت تعطیلی لیگ بازیکنان خوبی به ما اضافه شود.

سالارزاده در مورد وضعیتش گفت: باید بگویم شرایط خوبی نداریم و هنوز شرایط به مانند سابق است و باید این را بگویم بر خلاف میل باطلی ام اگر شرایط عوض نشود مجبور خواهم شد از این تیم بروم.البته باید بگویم آقای رضاییان برای جذب اسپانسر تلاش های زیادی کرده است و همچنین آقای مکوندی با این که وظیفه اش نیست اما جلسات زیادی برای حل مشکل ما گرفته است ، امیدواریم مسئولین به این تیم نگاه ویژه ای بیندازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی