بازدید 3247

معادن غنی اسدآباد ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد

کد خبر: ۴۵۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶ 09 December 2014
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور در همدان گفت: این حضور به اتفاق دو وزیر یکی از روزهای ماندگار برای این شهرستان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، "بهروز نعمتی" سه شنبه 18 آذر درآیین افتتاح کارخانه کنستانتره سنگ آهن شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: توسعه شهرستان با توجه به پروژه های بزرگی که در آن ایجاد شده و در حال راه اندازی است، آغاز شده است.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه شهرستان اسدآباد افزود: یکی از گره هایی موجود در شهرستان اسدآباد عدم توجه به معادن شهرستان است که باید باز شود چراکه معادن غنی موجود در این شهرستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری هایی که در بخش معادن شهرستان انجام شده به نتیجه رسیده و این مجموعه نیز ماحصل آن سرمایه گذاری ها است.

نماینده مردم اسدآباد به مجموعه صنعتی منطقه چهاردولی اسدآباد اشاره و اظهارکرد: این مجموعه به نیرو و برق احتیاج دارد که قول مساعد برای این موضوع در ایستگاه قوش تپه داده شده که امیدوارم با دستور معاون اول رئیس جمهور این منطقه صنعتی رونق بیشتری بگیرد.

نعمتی به وضعیت سد نعمت آباد نیز اشاره کرد و یادآور شد: احداث این پروژه بسیار کند پیش می رود و در سالجاری 4 میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده اما این اعتبار کافی نیست و امیدواریم در اعتبارات سال آینده از محل اوراق مشارکت و دیگر منابع اعتبارات مناسبی برای تکمیل پروژه اختصاص یابد.

وی در ادامه به بیان ظرفیت های کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان اسدآباد پرداخت و اظهار کرد: برای ایجاد صنایع تبدیلی در کنار محصولات کشاورزی شهرستان نیازمند کمک بخش خصوصی هستیم چرا که یکی از سرمایه گذاران بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اما این مبلغ کافی نیست و باید از این سرمایه گذار حمایت شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی