بازدید 1709

پرونده تخلف واردات مرغ با ارز مرجع بررسی شد

کد خبر: ۴۵۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 08 December 2014
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل90 مجلس، گفت: در نشست امروز پرونده تخلف در واردات گوشت مرغ منجمد با ارز مرجع با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

داود محمدی در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: با توجه به گزارشات واصله به مجلس در نیم دوم سال 91 و ارجاع این پرونده‌ها از سوی رئیس مجلس به کمیسیون اصل 90، نشست امروز این کمیته برای بررسی پرونده خرید و واردات محصولات پروتیینی به‌ویژه گوشت مرغ منجمد با ارز مرجع با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی برگزار شد.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس این گزارش در اوج تحریم‌ها و با بالا رفتن قیمت گوشت مرغ در داخل کشور و جهت تنظیم بازار، مجوز واردات مرغ و گوشت سفید از سوی مسئولان مربوطه صادر شد اما حدود 765 تن از مرغ‌های وارداتی در قالب 35 کانتینر به‌علت نبود قابلیت مصرف انسانی و  صنعتی و فاسد بودن آن‌ها با حکم مرج قضایی معدوم شد.

وی افزود: همچنین از این میزان، حدود 684 تن از مرغ‌های وارداتی تحویل داده نشده و در نهایت این مقدار کسری بوده است.

محمدی تصریح کرد: در نهایت این پرونده جهت بررسی نهایی و شناسایی مسئولان و متخلفان مربوطه در کمیته اقتصادی کمیسیون باقی می‌ماند تا پس از تکمیل نهایی گزارش این موضوع در صورت لزوم به صحن علنی مجلس ارجاع شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی