بازدید 5907
احمدی مطرح کرد ;

تهدید بزرگ برای ورزش حرفه ای

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: مواد نیرو زا تهدید بزرگی برای ورزش است و فدراسیون های آسیایی و جهانی باید در پاک سازی آن از محیط های ورزشی تلاش بیشتری کنند.
کد خبر: ۴۵۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵ 02 December 2014
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: مواد نیرو زا تهدید بزرگی برای ورزش است و فدراسیون های آسیایی و جهانی باید در پاک سازی آن از محیط های ورزشی تلاش بیشتری کنند.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در دیدار با محمد حسن جلود نایب رییس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی، وزنه برداری را یکی از رشته های پر مخاطب در ایران عنوان کرد و افزود: وزنه برداری از رشته های مورد علاقه مردم ما است که امیدوارم بتوانیم حضوری قدرتمند در دنیا داشته باشیم.

وی با تاکید بر حمایت جدی ایران از کرسی های خود در مجامع بین المللی افزود: ما از نمایندگان ایران در این کرسی ها حمایت جدی می کنیم و به دنبال آن هستیم تا جایگاه آن ها را ارتقا دهیم.

احمدی با اشاره به بحث های فرهنگی در ورزش به خصوص ورزش پاک و عاری از دوپینگ اظهار داشت: دوپینگ در رشته های ورزشی به خصوص وزنه برداری تهدید بزرگی به شمار می آید و مدیریت وزنه برداری آسیا و جهان باید فکری به حال این مسئله کند و برخورد اصولی در این حوزه داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و فدراسیون جهانی به ایران در انتخابات آینده وزنه برداری کمک کنند تا این انتخابات با موفقیت برگزار شود.

در ادامه این نشست «محمد حسن جلود» ضمن قدردانی از مسوولان ورزش ایران برای ترویج ورزش پاک در دنیا عنوان کرد: ایران کشور مسلمان ، دوست و برادر ما است و بسیار خوشحالم که یکی از مهم ترین پست های مدیریت وزنه برداری آسیا متعلق به یک ایرانی است.

وی افزود: ما به این جا آمده ایم تا حمایت خود از نمایندگان وزنه برداری ایران درکرسی های بین المللی را اعلام و بگوییم که با تمام قوا برای ارتقای این جایگاه ها تلاش خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی