بازدید 2078

وزرا وقت بیشتری برای سرکشی به استان‌ها بگذارند

کد خبر: ۴۵۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶ 24 November 2014
نماینده مردم دامغان در قالب تذکر شفاهی خطاب به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در راستای طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت گفت: اعضای کمیسیون برای تنظیم این طرح دائمی مشورت بیشتری با اعضای دیگر کمیسیون‌ها داشته باشند.

به گزارش خانه ملت از صحن علنی امروز (دوشنبه 3 آذرماه) عبدالرحمان رستمیان تاکید کرد: وزرا وقت بیشتری برای بازدید میدانی بگذارند. بعد از یک‌سال و نیم از تشکیل دولت متاسفانه برخی از وزرا سفری به استان‌ها نداشتند. این آمار مناسب نیست و پیشنهاد می‌کنم وزرا وقت بیشتری به استان‌ها و وقت کمتری برای جلسات درون‌ستادی بگذارند.

وی تاکید کرد که در دولت برنامه‌ای برای اقتصاد مقاومتی دیده نمی‌شود.

رستمیان به سلطانی‌فر رئیس میراث فرهنگی کل کشور نیز تذکر داد و گفت: با مدیریت درست اماکن تاریخی می‌توانستیم برای کشور ثروت‌آفرینی کنیم اما روند مدیریت بر اماکن تاریخی درست نیست.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه شاهد ناپایداری قیمت مواد پروتئینی هستیم، و همچنان انگیزه‌ای برای ثبات قیمت‌ها نیست.

نماینده دامغان تاکید کرد که وزیر نیرو نسبت به سرمایه‌گذاری در زمینه آب و پرورش پسته اقدام کند تا برای کشور ثروت‌آفرینی شود.

وی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش برای خرید ضرورت بخش خصوصی ادامه داد: بهتر است وزارتخانه‌های دیگر نیز در راستای کوچک کردن دولت نسبت به خرید خدمت بخش خصوصی اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی