بازدید 4208
رئیس جمهوری اتریش اعلام کرد:

بحران اقتصادی اروپا بسیار جدی است

رئیس جمهوری اتریش بحران اقتصادی در اروپا را بسیار جدی ارزیابی کرده با تاکید بر اینکه ۲۰۰۸ شروع یک دهه بحرانی در این اتحادیه بود همچنین گفت این بحران همچنان سال ها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۵۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱ 23 November 2014
 رئیس جمهوری اتریش بحران اقتصادی در اروپا را بسیار جدی ارزیابی کرده با تاکید بر اینکه ۲۰۰۸ شروع یک دهه بحرانی در این اتحادیه بود همچنین گفت این بحران همچنان سال ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، "هاینز فیشر" رئیس جمهوری اتریش در بخشی از  گفتگو با روزنامه "دی پرسه"، تاکید کرد که ما همه می دانیم و هیچ کس نمی تواند منکر این شود که ارتش اتریش واقعا تحت تنگنای اقتصادی رنج می برد. در حال حاضر متاسفانه تنش های قابل توجهی در اروپا وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به بحران اوکراین همچنین گفت: مسئولین و بازیگران اصلی سیاسی در اروپا ، واشنگتن و مسکو به سختی های کار واقفند. من البته هیچ پایان نزدیکی برای این بحران را پیش بینی نمی کنم. اما تصور من این است که صداها برای قبول مسئولیت بیشتر در این زمینه بلند تر می شود.

فیشر در بخش دیگری از این گفتگو به مسئله اختلافات بین فلسطین و اسرائیلی ها اشاره کرده و حمله چند وقت پیش به کنیسه ای در بیت المقدس که به کشته شدن چند اسرائیلی منجر شد را شدیدا محکوم کرده و گفت: آنچه که من همچنین می خواهم بگویم این است که رویکرد دولت فعلی اسرائیل که مسائل با فلسطینیان را با سیاست سرکوب و شهرکسازی های تحمیلی می خواهد حل کند را نمی توانم درک کنم. مسائل حل نشده بین فلسطین و اسرائیل در راستای تبدیل کردن سراسر خاورمیانه به یک قلمرو بحران سهم دارد. اینکه ما بعد از دهه ها هنوز به هیچ صلحی دست نیافته ایم دردناک، غیر مسئولانه و غیر عاقلانه است. محمود عباس خواهان یک راهکار صلح آمیز است و ما با جانشین وی شرایط ساده تری را در پیش رو نخواهیم داشت.

وی در ادامه این گفتگو سال های بین 1970 تا شروع بحران اقتصادی در سال 2008 را سال های طلایی هم در عرصه سیاست داخلی و هم خارجی ارزیابی کرده و در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: ما باید بگوییم که در سال 2008 یک دهه بحران آغاز شده است. این یک اظهار بد بینانه نیست. 2015 هم یک سال همچنان سخت خواهد بود. سال 2016 هم سال سختی خواهد بود و حتی سال ها بعد از آن هم ما نباید هیچ توهمی را (برای بهبود اوضاع) در ذهن داشته باشیم.

"فیشر" در بخش دیگری از این گفتگو با تاکید بر اینکه البته نگرانی ها درباره فروپاشی اتحادیه اروپا یا منطقه یورو در سایه بحران اقتصادی اغراق آمیز است در عین حال گفت که این بحران بسیار جدی است. آنچه که من را بسیار نگران کرده است این است که بین بهترین اقتصاد دانان ما یک خط جدایی ایجاد شده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار