بازدید 5084
کامیابی‌نیا:

هر باشگاهی من را بخواهد باید با نفت صحبت کند

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما جوان، یکدست و باتجربه است و با ادامه همین روند می‌توانیم در نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیریم.
کد خبر: ۴۵۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 22 November 2014
هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما جوان، یکدست و باتجربه است و با ادامه همین روند می‌توانیم در نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیریم.


کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی نفت تهران مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: شرایط بازی واقعا خوب بود و موفق شدیم 3 امتیاز شیرین به دست بیاوریم. هر چند که چند موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما فکر می‌کنم با ادامه این روند بتوانیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. تیم ما نظم خوبی دارد و منصوریان در راس تیم تاثیر خوبی در نحوه بازی کردن ما گذاشته است.

وی ادامه داد: تیم نفت تیم جوان و یکدستی است که البته از تجربه خوبی هم بهره می‌بریم و باید دست به دست هم بدهیم تا در نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس برای ملی‌پوش شدنش قائل است، اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و صحبت‌های هم چند هفته پیش در باره تیم ملی با من شده بود اما ناامید نیستم و امیدوارم حداقل تا جام ملت‌ها یک اردو به تیم ملی دعوت شوم تا خودم را نشان دهم و امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد تا تمام تلاشم را برای باقی ماندن در اردوی تیم ملی انجام دهم.

کامیابی‌نیا درباره اینکه آیا مشکلات مالی این تیم حل شده یا نه، افزود: هنوز مشکلات مالی بازیکنان حل نشده اما قول‌هایی در این زمینه به ما داده‌اند که فکر می‌کنم این هفته این مشکلات برطرف شود و بچه‌ها هم امیدوارند تا مشکلات مالی باشگاه بالاخره برطرف شود.

وی در پایان درباره اینکه آیا در نیم‌فصل دوم او را با پیراهن نفت تهران می‌بینیم یا راهی تیم دیگری خواهد شد،‌گفت: به هر حال نقل و انتقالات در نیم‌فصل یک مسئله طبیعی است اما من با باشگاه نفت تهران قرارداد دارم و خوب نیست خودم بخواهم با باشگاهی حرف بزنم و هر باشگاهی که خواهان حضور من است باید با مسئولان باشگاه نفت تهران صحبت کند چرا که من تابع تصمیمات مدیران این باشگاه هستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی