بازدید 3146

رزمایش 10 هزار نفری «محرم، شکوه مقاومت»

مسئول برگزاری همایش 10 هزار نفری محرم گفت: رزمایش 10 هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر نیروی مقاومت بسیج از امروز در دو مرحله آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷ 20 November 2014
مسئول برگزاری همایش 10 هزار نفری محرم گفت: رزمایش 10 هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر نیروی مقاومت بسیج از امروز در دو مرحله آغاز شد.

سرهنگ «علی خسروی» در گفت‌وگو ایسنا، منطقه‌ی البرز، طی سخنانی اظهار کرد: مرحله‌ی نخست این رزمایش از صبح امروز(پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه) به مدت دو روز با حضور 12 گردان بیت‌المقدس و کوثر انجام می‌شود که شامل شش گردان بیت‌المقدس و شش گردان کوثر است.

وی افزود: رزمایش گردان‌های کوثر به صورت غیرمتمرکز در شش ناحیه ساوجبلاغ، امام حسین(ع) کرج، امام سجاد(ع) حصارک کرج، امام هادی(ع) مهرشهر کرج، امام رضا(ع) شهرستان فردیس و جواد الائمه(ع) در محمدشهر کرج با رسته‌ی عملیاتی امداد و نجات اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: هم‌چنین رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در نواحی امام حسین(ع) کرج، امام سجاد(ع) کرج، امام رضا(ع) شهرستان فردیس و امام هادی(ع) مهرشهر کرج با رسته‌ی عملیاتی امداد و نجات انجام می‌شود.

خسروی اجرای مرحله‌ی دوم این رزمایش را در روزهای ششم و هفتم آذرماه برشمرد و افزود: مرحله‌ی دوم رزمایش با حضور 80 گردان در منطقه عمومی لشگر 10 سیدالشهدا(ع) واقع در حصارک کرج با حضور سردار «علی فضلی» جانشین نیروی مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری همایش 10 هزار نفری محرم در پایان سخنانش ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد ارتباط و همکاری با سایر دستگاه‌های مسئول کشوری و لشکری در سطح استان، افزایش توانایی بسیجیان در دفاع از دستآوردهای انقلاب اسلامی با انجام عملیات‌های دفاع از کوی و برزن، افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی گردان‌های سازماندهی شده، ارتقای سطح آمادگی رزم ، به روز نگهداشتن و حفظ انسجام عناصر بسیج به خصوص گردان‌های مختلف سازماندهی شده بسیج را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش دانست
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی