بازدید 2747

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تاکنون کاهش نیافته است

رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال، گفت: تاکنون سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کاهش نیافته است.
کد خبر: ۴۵۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۷ 20 November 2014
 رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال، گفت: تاکنون سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کاهش نیافته است.


به گزارش ایرنا از سازمان لیگ؛ محمدرضا کسرایی در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به اینکه کنفدراسیون فوتبا آسیا قصد گسترش مسابقات درسطح باشگاه ها در کشورهای آسیایی دارد، کشورهای متقاضی را به شرط کسب حداقل معیارهای مورد نظر افزایش داد.

وی عنوان کرد: با توجه به آخرین مصوبات کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه کشورها بر اساس رده بندی مربوطه به طور مجزا در غرب و شرق آسیا اعلام شد.

کسرایی تصریح کرد: براین اساس کشورهای رتبه اول و دوم 3 سهمیه قطعی و یک سهمیه پلی آف، کشورهای سوم و چهارم 2 سهمیه قطعی و 2 سهمیه پلی آف، کشور پنجم یک سهمیه قطعی و 2 سهمیه پلی آف، کشور رتبه ششم یک سهمیه قطعی و یک سهمیه پلی آف و کشورهای رتبه هفتم تا دوازدهم هرکدام یک سهمیه پلی آف برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ درمورد اخبار منتشره شده درباره کم شدن سهمیه برخی کشورها، گفت: تا این لحظه هیچ تغییری در سهمیه هایی که به آن اشاره داشتم، انجام نشده است.

به گفته وی، کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا روز 28 نوامبر 2014 برابر 7 آذر 93 در مانیل پایتخت فلیپین جلسه ای را در رابطه با رتبه بندی کشورهای حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال های 2015و 2016 برگزار می کند.

کسرایی گفت: تاکنون هیچگونه مکاتبه کتبی توسط AFC با کشورمان در ارتباط با تغییر تخصیص سهمیه های فوق صورت نپذیرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی