بازدید 1928

هاجسون به دنبال جوان‌سازی تیم ملی انگلیس

کد خبر: ۴۴۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹ 08 November 2014
سرمربی تیم ملی انگلیس از بازگشت تئو والکات به ترکیب اصلی آرسنال ابراز خوشحای کرده و در انتظار پایان هر چه سریعتر مصدومیت دنی استوریچ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از تریبال فوتبال تیم ملی انگلیس باید 15 نوامبر در چارچوب بازیهای مقدماتی یورو 2016 در ورزشگاه ومبلی به مصاف اسلوونی برود. روی هاجسون سرمربی سه شیرها از هم اکنون به دنبال انتخاب ترکیب احتمالی تیم خود در این بازی است. 

هاجسون از صحبت‌های اخیر آرسن ونگر سرمربی چلسی که تئووالکات را به ترکیب اصلی تیم بازگردانده و او را برای حضور در رقابت‌های ملی تشویق کرده بود استقبال کرده و گفت: از شنیدن خبر بازگشت والکات به دیدار‌های رسمی بسیار خوشحال شدم. ما در انگلیس بازیکنان بسیار خوبی داریم اما همانطور که می دانید آنان یا بازنشسته شده‌اند و یا مصدوم هستند. 

پس خبر حضور مجدد والکات در ترکیب آرسنال برای همه ما اتفاق خوشایندی است. 

لازم به ذکر است، والکات 25 ساله به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو که در نیمه نخست ژانویه پیش آمد مدتها دور از میادین بود. او پس از رهایی از بند مصدومیت ابتدا در تیم زیر 21 سال آرسنال حضور یافت و اما حالا به تیم اصلی و بزرگسال بازگشته است. 

راجرز در قدردانی از ونگر گفت: آرسنال باشگاهی که ما هیچ وقت بابت به خدمت گرفتن بازیکنان ملی پوش با آن مشکل نداشتیم. 

از اینکه مربی بدون چانه زنی اعلام آمادگی می‌کند بازیکن خود را در اختیار تیم ملی قرار دهد بسیارخوشحال می شوم. 

* تیم ملی انگلیس در انتظار بهبود استوریج 

هاجسون در ادامه افزود: هنوز در انتظار پایان مصدومیت استوریج و بازگشت وی به دوران اوج آمادگی هستیم.  

این مهاجم جوان از 31 آگوست به دلیل مصدومیت نتوانست لیورپول و تیم ملی انگلیس را همراهی کند. 
استوریج تمرینات خود با دیگر بازیکنان لیورپول را آغاز کرده و حتی با این تیم به اسپانیا سفر کرد تا مقابل رئال مادرید قرار بگیرند. 

روی هاجسون در مورد احتمال حضور دنیل استوریج در دیدار مقابل تیم ملی اسلوونی گفت: در این مورد باید با براندون راجرز سرمربی لیورپول صحبت کنم. ما خواستار حضور او در ترکیب تیم ملی با آمادگی کامل هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی