بازدید 37046
۳

افشای انحرافات جنسی خلیفه داعش

یک منبع در سازمان اطلاعات آمریکا اعلام کرد رهبر داعش زمانی که در زندان بوکا در بصره زندانی بود چندین بار از خود تمایلات هم‌جنس‌گرایانه نشان داده بود.
کد خبر: ۴۴۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ 28 October 2014
یک منبع در سازمان اطلاعات آمریکا اعلام کرد رهبر داعش زمانی که در زندان بوکا در بصره زندانی بود چندین بار از خود تمایلات هم‌جنس‌گرایانه نشان داده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی ارم نیوز، گزارش‌های آمریکایی‌ها حاکی از این است که ابوبکر البغدادی، رهبر داعش که خود را "خلیفه" نامیده، دچار انحراف جنسی است.

ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا نیز اعلام کرده بود، رهبر داعش زمانی که در زندان بوکا در جنوب عراق در حبس به سر می‌برد با دیگر زندانیان مرد رابطه جنسی داشت.

وی تصریح کرد: نگهبانان زندان بوکا در گزارش‌هایشان به آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا تایید کرده بودند که بغدادی را چندین بار در رابطه با زندانیان دیگر بازداشت کرده‌ بودند که این مساله باعث شد او را از سایر زندانیان جدا کنند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۳
همیشه همینطور بوده که افرادی برای سردمداری جنایت انتخاب میشن که دارای جنون جنسی باشند. افرادی هم که بعنوان زیر دست اینها انتخاب میشند از این قاعده مستثنی نیستند. حتی نسب این افراد بطور دقیق بررسی میشه تا افراد مشکل دار شناسایی بشن. این لازمه جنایت کار بودنه. این قضیه مساله جدیدی نیست وقرنها اینگونه بوده است. چون آدم سالم و نرمال نمیتونه به آسانی جنایت بکنه. متاسفانه ریشه دواندن این قضیه را هم در اقدامات اخیر داعش می بینیم: "ایجاد نسل برای تداوم جنایت".
خدا شر حرامیان را از سر مسلمین کم کند.
همین ها بدرد امریکا می خورند. بیشعور و سرسپرده
خاک بر سرش کنند که این قدر کثیف و وحشی است
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری