بازدید 7050

نگاه شما: فداکاری معلم لرستانی

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 28 October 2014
با سلام

چند روز قبل در استان لرستان سیلی بوقوع پیوست که دو خودرو با خود برد . سرنشینان یکی از این دو خودرو معلمی بوده که در مجتمع شبانه روزی ویسیان لرستان مشغول تدریس (مدیر مجتمع ) و ساکن شهر پلدختر بودند.

ساعتی قبل از وقوع سیلاب ، برای یکی از دانش آموزان مجتمع مشکلی پیش می آید و ایشان از باب انسان دوستی و حس پدرانه و معلمی ، قصد داشته دانش آموز مذکور را به مراکز درمانی انتقال دهد که دو تن دیگر از دانش آموزان نیز آنها را همراهی می نمایند.

متاسفانه پس از طی مسیری چند کیلومتری ، سیلاب ناشی از بارندگی به صورت ناگهانی وارد جاده شده و خودرو آنها را با خود می برد.با وجود گذشت چند روز از حادثه فقط جنازه سه دانش آموز پیدا شده و خبری از جسد این معلم فداکار و دلسوز نیست.

شاید اگر رییس جمهور محترم و یا وزیر محترم آموزش و پرورش و معاونین ایشان ابراز همدردی می نمودند یا اوامری صادر یا در صورت امکان بازدید میدانی از منطقه می داشتند تسلی خاطری برای خانواده و بازماندگان این معلم فقید می بود.

هر چند نباید زحمات و تلاشهای مسءولان استانی را نادیده گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی