بازدید 3958

نگاه شما: رسانه ملی یا رسانه طیفی

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 28 October 2014
از زمان آغاز به کار دولت اعتدال رسانه ملی اندک اندک راهش را کج کرده  و امروز نه حامی بلکه در مقابل دولت و در کنار طیفی خاص ایستاده و به اقدامات دولت نگاهی سیاسی وار دارد.

اگر صدا و سیما رسانه ای ملی است  باید فراجناحی و در جهت ملی عمل کرده و حامی رئیس جمهور محترم (وی نیز بعد از انتخاب با رای مستقیم اکثریت مردم باید فراجناحی عمل کرده) باشد لیکن آن چیزی که ما شاهد هستیم رسانه ملی در بخش های خبری و تحلیلی به جای اینکه حامی دولت  باشد و به بیان دغدغه ها و مطالبات و نقدهای ملی و مردمی  بپردازد نقدهای مخرب  با اهداف سیاسی طیفی خاص را پوشش میدهد.

دولت اعتدال با وجود این رسانه احتیاجی به رسانهای مخالف ندارد مخالفینی که نه دلسوز منافع مردم  و کشور بلکه نگران منافع و جایگاه خود و گروه و جبهه منتسب به خود هستند.

از جمله اقدامات اخیر پوشش خبر بورسیهای غیر قانونی که چندین بار از بخش خبری بیست و سی پخش شد و هم صدا با عده ای همان مطالب و نقد هایی که افراد  و نمایندگان منتسب به جبهه پایداری بیان میکنند را عنوان می کند نقدهای که مغرضانه و بوی گرو کشی سیاسی از آنها به مشام میرسد از جمله اگر می خواهید بورسیه ها را مورد بررسی قرار دهید از دو دهه قبل انجام دهید بلفرض که در گذشته بورسیهایی بوده اما با این حجم و ماهیت نبوده است که ریس جمهور محترم نیز به ان اشاره می کند مادامیکه دولتی پدید امده و اراده برخورد با قانون شکنان را دارد اما این رسانه حامی انها می شود و این گونه القا می کند که این قانون شکنان عذرشان موجه است و بی تقصیراند و اقدام مجریان قانون نوعی انتقام گیری است اینگونه می خواهند راه برخورد با قانون شکنان را ببندند و این الگوی مخربی برای ایندگان خواهد شد.

رسانه ای که هشت سال دولت عدالت! تمام قد پشت دولت و اقدامات ان ایستاده بود و آنگونه اقدامات و طرح های بی سرو ته دولت سابق را در بوق و کرنا می کرد که گوی مردم ایران پیشرفته ترین و خوشبخترین مردم روی این کره خاکی هستند تا انجا که حتی مصاحبه پرسش و پاسخ زنده تلویزیونی ریس جمهور سابق را سانسور می کرد مبادا بر چهره ریس جمهور هم خطشان خط و خش افتد و تنها اواخر دوران تصدی ایشان نرم انتقادی انهم به دلیل زاویه پیدا کردن آن ریس می کرد اگر از همان ابتدا عملکردهای دولت سابق را نقد منصفانه می کردند امروز با امواج بخشنامهای غیر قانونی وعده و وعیدها و طرح های غیر کارشناسی مواجهه نبودیم.
مدیران و دست اندرکاران صدا و سیما به جای خوش خدمتی طیفی را کنند تا بعد از دوران ریاست جایگاهی نزد انان داشته باشند بهتر است به فکر جایگاهشان نزد اکثریت مردم باشند زیرا انان به انچه به تصویر می کشید اگاه ترند.

رسانه ملی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: ‹‹بنده عمیقا به اعتدال باور دارم›› باید جانب اعتدال را رعایت فرمایند و فراجناحی و ملی مسائل را رصد و بیان و تحلیل نمایند.

فرستنده: مسعود میرحسینی


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی