بازدید 6885

تیراندازی موادفروشان به سمت پلیس

کد خبر: ۴۴۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸ 25 October 2014
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زورگیر و موادفروش که به سمت مأموران تیراندازی کرده بودند خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ امیر نوری اظهار کرد: در ساعت 18 و 30 دقیقه روز 26 مهرماه واحدهای گشت انتظامی کلانتری 161 ابوذر مشغول گشت‌زنی در خیابان سجاد جنوبی بودند که به یک دستگاه موتور‌سیکلت پارس آبی رنگ با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه این افراد به محض دیدن مأموران واحد گشت قصد فرار داشتند، خاطرنشان کرد: مأموران با هوشیاری راه فرار را بر روی این افراد بسته و ترک‌نشین موتورسیکلت که جوانی به هویت احسان بود را دستگیر کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه راکب موتورسیکلت، موتورسیکلت را رها کرده و با یک قبضه کلت کمری به سمت مأموران شلیک کرد، افزود: ماموران پس از شلیک یک گلوله از سوی این فرد که مهرداد نام داشت با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر هوایی کرده و متهم را که قصد داشت از کوچه‌های فرعی خیابان سجاد فرار کند تحت تعقیب قرار دادند.

نوری با بیان اینکه در این تعقیب و گریز، متهم اقدام به شلیک سه گلوله دیگر به سمت ماموران کرد افزود: سرانجام در این تعقیب و گریز این متهم وارد منزل یکی از شهروندان که در خانه‌اش باز بود شد، اما سرانجام توسط مأموران دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از متهم دستگیر شده افزود: از این فرد 4 پوکه، یک گلوله جنگی و مبلغ 22 میلیون و 980 هزار ریال وجه نقد کشف و ضبط شد. همچنین 8 گرم مخدر مشکوک به هروئین و یک عدد سیم‌کارت و دفترچه تلفن همراه نیز در بازرسی بیشتر از متهم به دست آمد.

نوری با بیان اینکه موتورسیکلت این فرد فاقد سابقه سرقت بود افزود: موتورسیکلت به پارکینگ انتقال داده شد و در تحقیقات بعدی مشخص شد دو متهم زورگیر و از فروشندگان عمده مواد مخدر هستند که پس از تشکیل پرونده برای این افراد در کلانتری آنان برای تحقیقات بیشتر به کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده‌شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی